در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان درگز؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: اعتماد عمومی ارزشمندترین سرمایه و بزرگترین افتخار پلیس است

سردار تقوی گفت: اعتماد مردم به پلیس والاترین و ارزشمندترین سرمایه خادمان نظم و امنیت است که به پشتوانه آن فراجا به تکالیف خطیر خود عمل می‌کند.
کد خبر: ۶۳۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴ - 13November 2023

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: اعتماد عمومی ارزشمندترین سرمایه بزرگترین افتخار پلیسبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان درگز که با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار شد، اظهار داشت: اعتماد مردم به پلیس والاترین و ارزشمندترین سرمایه خادمان نظم و امنیت است که به پشتوانه آن فراجا به تکالیف خطیر خود عمل می‌کند.

وی با بيان اين كه امنیت محصول اجتماعی است و تعامل شهروندان قانون‌مدار و مشارکت همگانی در تبلور آن نقش دارد خاطرنشان کرد: امسال فراجا تاکنون ۵۰ شهيد را در جهاد خدمت برای نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده و اهتمام جدی برای انجام وظایف خود دارد.

این مسئول با بيان اينكه خدا را شاكريم که توفيق خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران و اعضای وابسته به اين نيرو را برار ما فراهم ساخته گفت: توفیق این خدمت ذخيره‌ای خواهد بود برای آخرت خودمان و ما بايد قدرشناس خانواده معظم شهدا و ايثارگران باشيم.

سردار تقوی حرفه‌ای‌گرایی را محور هوشمندسازی پلیس برشمرد و گفت: در این مسیر بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده شهروندان و حرکت در مسیر روزآمدی و کارآمدی خادمان نظم و امنیت نقش بسزایی دارد.

در این مراسم از خانواده شهيد «علی شيخ» از شهدای فراجا با اهدای لوح توسط فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی تجلیل شد.

همچنین با تشکر از خدمات سرهنگ «قهاری» فرمانده پیشین انتظامی شهرستان درگز، سرهنگ «محمد عباس‌زاده» به عنوان فرمانده جدید انتظامی درگز معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار