دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز:

استکبارستیزی، آرمان جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی/ کمک به تأمین نیاز‌های اسرائیل مصداق کفر است

حجت الاسلام مودب گفت: بر اساس مبانی دینی و فقهی همراهی با حاکم جور معادل کفر و در حال حاضر کمک به تأمین نیاز‌های اسرائیل مصداق کفر است.
کد خبر: ۶۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ - 13November 2023

استکبارستیزی، آرمان جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی/ کمک به تأمین نیاز‌های اسرائیل مصداق کفر استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «سید رضا مودب» دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز در نشست علمی بررسی راهبرد‌های سیاسی و فرهنگی امام رضا (ع) در مبارزه با جریان استکبار و استعمار (بزرگداشت مقاومت اسلامی فلسطین) که در قالب برنامه‌های علمی کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز در سالن شهید چمران دانشگاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: مقابله با استکبار، ایستادگی در مقابل مستکبرین و طاغوت و زیر جبر آن‌ها نرفتن و برحذر داشتن امت اسلامی از مدح و همراهی با حاکمان یکی از راهبرد‌های اهل‌بیت (ع) به ویژه حضرت رضا (ع) در مقابله با حکومت جائر است.

وی افزود: بر اساس مبانی دینی و فقهی همراهی با حاکم جور معادل کفر است و در حال حاضر کمک به تأمین نیاز‌های اسرائیل مصداق کفر به شمار می‌آید.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: اگر کسی در مسئله فلسطین و غزه در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب سکوت کند و این اقدامات ضد بشری آن‌ها را تایید کند، در ریختن خون هزاران مرد و زن و کودک بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی شریک است.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی، آرمان جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: ریشه آرمان استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران، مبنای معرفتی و دینی دارد امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همین مبانی توانستند روحیه استکبارستیزی را در مردم ایران شکوفا و آن را بیش از هر زمان دیگری عینیت ببخشند.

به گفته مودب انقلاب اسلامی ایران پیوند مستحکم و مستقیمی با مبانی دینی و معارف اهل‌بیت (ع) دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار