مسئول پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره ملی افتخار من در لرستان

«طاهری» گفت: همزمان با سراسر کشور سومین جشنواره ملی «افتخار من» در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ - 14November 2023

برگزاری سومین جشنواره ملی افتخار من در لرستان«سیّد مجید طاهری» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد از برگزاری سومین جشنواره ملی افتخار من خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره ملی افتخار من ویژه رزمندگان، زنان رزمنده، زنان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ، جامعه پزشکی دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا است.

طاهری، ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت و اشاعه جهادتبیین در سطح جامعه و نسل جوان، الگوسازی برای جوانان و تقویت روحیه مقاومت با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و استفاده و بهره بگیری از مشارکت نسل جوان در استفاده از خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس را از  اهداف برگزاری سومین جشنواره ملی افتخار من در لرستان برشمرد و گفت: ایجاد تعامل و ارتباط مستمر پیشکسوتان با نسل جوان، تسری روحیه جهاد و مقاومت به سایر بخش‌های جامعه، جلوگیری از به فراموشی سپردشدن ارزش‌ها و دستاورد‌ها و افتخارات دفاع مقدس و همچنین تقویت روحیه و ایجاد انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ملی هستند.

مسئول پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: آثار ارسالی به این دوره از جشنواره افتخار من در بخش‌های فیلم کوتاه ۳ الی ۵ دقیقه‌ای، فایل صوتی ۳ الی ۵ دقیقه‌ای و عکس نوشته، تهیه شوند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی توسط همسران، فرزندان، نوادگان و بستگان رزمندگان تهیه شود، عنوان کرد علاقمندان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۲۰ آبان لغایت۲۰  آذر امسال از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۲۰۶ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار