کارشنکی صهیونیست‌ها در توافق و مبادله اسرا با حماس

رژیم صهیونیستی همچنان در مسیر رسیدن به توافق و مبادله اسرا کارشکنی می‌کند.
کد خبر: ۶۳۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ - 15November 2023

کارشنکی صهیونیست‌ها در توافق و مبادله اسرا با حماسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «عزت الرشق»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: دشمن صهیونیستی همچنان در حال تعلل و کارشکنی در مسیر دست‌یابی به توافق برای آتش‌بس انسانی در غزه است.

الرشق بیان کرد که تاکنون چند مرتبه توافق اولیه برای آزادی روزانه تعداد معینی از اسرا در مقابل آزادی زنان و کودکان اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی و ورود کمک‌های بشردوستانه به تمامی مناطق در نوار غزه بدون هیچ استثنایی و ضرورت ایجاد محیطی امن که اجازه سرشماری و آمارگیری اسرای اسرائیلی را بدهد، حاصل شده و هر بار طرف اسرائیلی در لحظه آخر زیر این توافق‌ها زده و خواسته‌های جدیدی را مطرح کرده که ما را به خانه اول بازگردانده است.

وی گفت: دشمن صهیونیستی قصد دارد حساب اسرای اسرائیلی را از اسرای خارجی و دوتابعیتی جدا سازد و هرگونه توافق را صرفاً به آزادی اسرای خود مشروط ساخته و البته جدیتی هم برای رسیدن به توافق ندارد و تنها در حال تعلل و خرید وقت بیشتر برای ارتکاب جنایات بیشتر علیه مردم غزه است.

عضو دفتر سیاسی حماس عنوان کرد: رژیم صهیونیستی خانواده‌های اسرای اسرائیلی را سر کار گذاشته و به دروغ ادعا می‌کند با جدیت در تلاش برای آزادی آن‌هاست، اما در حقیقت تلاشی در این راستا انجام نمی‌دهد.

عزت الرشق تاکید کرد که ما به نوبه خود آماده‌ایم هر لحظه شرایط فراهم باشد و در چارچوب توافقی انسانی که به ورود کمک‌های بشردوستانه به تمامی مناطق در نوار غزه منجر شود، زنان و کودکان و خارجی‌ها را در مقابل زنان و کودکان اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی آزاد کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار