استاندار همدان تاکید کرد؛

لزوم توجه به عدالت‌محوری در توزیع امکانات برای مناطق محروم

«قاسمی‌فرزاد» گفت: توجه به اقشار آسیب‌پذیر در مناطق کم‌برخوردار و عدالت‌محوری در توزیع امکانات و اعتبارات برای مناطق محروم سرلوحه‌ی امور دولت مردمی است.
کد خبر: ۶۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ - 15November 2023

لزوم توجه به عدالت‌محوری در توزیع امکانات برای مناطق محرومبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در جلسه‌ی بررسی اجرای طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محله کشور در سطح استان، اظهار داشت: توجه به اقشار آسیب‌پذیر در مناطق کم‌برخوردار و عدالت‌محوری در توزیع امکانات و اعتبارات برای مناطق محروم سرلوحه‌ی امور دولت مردمی است.

وی با بیان اینکه ر راستای توانمندسازی روستائیان، در بعضی روستاها یک تا هفت پروژه عمرانی در حال اجراست، افزود: تخصیص اعتبارات بیش از ۲۹۹ پروژه که حدود ۲ هزار زیر پروژه در سطح استان دارد، از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم و اعتبارات استانی و ملی در حال پیگیری است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در راستای نگاه بلند رهبر معظم‌انقلاب و دولت مردمی تمام توان را در استان به کار گرفته‌ایم. دستگاه‌های اجرایی با اقدامات مجاهدانه مانند پروژه‌های آبرسانی و مسکن، عمران و آبادانی را در پیش گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرها تأمین شده و بیش از ۳۷ هزار واحد مسکونی در سطح استان در حال احداث است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بیمارستان اکباتان به عنوان مرکز تخصصی کودکان پس از سال‌ها بلاتکلیفی، آماده بهره‌برداری است، متذکر شد: در دو سال گذشته، با عنایت ویژه‌ی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، بیش از ۱۷۲ واحد در سطح استان به چرخه‌ی تولید بازگشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها