پیام فرمانده لشکر ۹۲ زرهی خوزستان به مناسبت روز شکست حصر سوسنگرد

امیر سرتیپ دوم ستاد «مهرداد امجدیان» با صدور پیامی به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین آزادسازی سوسنگرد قهرمان این مناسبت حماسی را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۳۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 16November 2023

پیام فرمانده لشکر ۹۲ زرهی خوزستان به مناسبت روز شکست حصر سوسنگردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ دوم ستاد «مهرداد امجدیان» فرمانده لشکر ۹۲ زرهی خوزستان امروز با صدور پیامی به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین آزادسازی سوسنگرد قهرمان این مناسبت حماسی را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است؛

آزادسازی سوسنگرد کلید پیروزی‌های رزمندگان اسلام بود. حماسه آزادسازی سوسنگرد یکی از جلوه‌های لطف و یاری خداوند متعال از رزمندگان اسلام بود که پس از فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود» را محقق ساخت.

در این عملیات که با همدلی رزمندگان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه و مردم غیور سوسنگرد و نقش بی بدیل لشکر ۹۲ زرهی خوزستان در تاریخ ۲۶ آبان سال ۵۹ رقم خورد دلاوری‌های فرمانده دلاور آن زمان زنده یاد امیر سرتیپ دوم قاسمی‌نو و همچنین خلبانان غیور نیروی هوایی، هوانیروز، پدافند هوایی و توپخانه و زرهی ارتش هیچگاه از یاد نخواهد رفت.

این رخداد حماسی و ماندگار را به ملت شریف، مقاوم و شهید پرور ایران به خصوص مردم استان خوزستان و عشایر غیور عرب سوسنگرد تبریک عرض نموده، یاد و خاطره همه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و این عملیات غرور آفرین را گرامی داشته و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانیم همچنان جان فدای ملت در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار