نمایش انیمیشن «شاهزاد روم» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در «عصر فیلم» فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۶۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ - 21December 2015

نمایش انیمیشن «شاهزاد روم» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس در این نشست که امروز دوشنبه 30 آذر ساعت 14:30 برگزار می شود، هواداران «عصرفیلم» می توانند در کنار عوامل سازنده انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به تماشای این اثر بنشینند.

با هماهنگیهای صورت گرفته، مهمانان «عصر فیلم» می توانند در آخرین روز پاییز به رایگان این انیمیشن سینمایی را در سالن فجر فرهنگسرای انقلاب اسلامی ببینند.

«شاهزاده روم» در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر جایزه ویژه دبیر جشنواره را کسب کرد.

انیمیشن«شاهزاده روم» به تهیه کنندگی حامد جعفری به روایت عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا می پردازد که از تبار نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی(ع) و قیصر روم است و با بعد از پشت سر گذاشتن حوادث مختلف، سرنوشت او با منجی آخر الزمان گره می خورد.

«شاهزاده روم» با بهره مندی از به روز ترین تکنیک های انیمیشن سازی تولید شده و تا کنون در سینماهای داخلی و خارجی مورد استقبال قرار گرفته است. این انیمیشن محصول گروه هنرپویا همکاری مؤسسه مجله مهدی لبنان است که با سرمایهگذاری بخش خصوصی و پیش فروش نسخه عربی آن به مجله مهدی کشور لبنان تولید شده است.

هواداران عصر فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی می توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند و برای رزو بلیت خود اقدام کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار