فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان فلسطینی محکوم است، گفت: امروز کردستانی‌ها همانند روز‌های دفاع از انقلاب، در میدان و پاسدار دین اسلام و نظام هستند.
کد خبر: ۶۳۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 18November 2023

جنایات رژیم صهیونیستی محکوم استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان صبح امروز در سخنرانی تجمع مردمی علیه رژیم صهیونیستی که در میدان انقلاب این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشت و کشتار کودکان و زنان فلسطینی، اظهار داشت: این اقدامات وحشیانه محکوم است.

وی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: امروز همه ما کردستانی‌ها برای اعلام حمایت با ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم منحوس جعلی صهیونیستی حضور یافته و یکصدا جنایات آنان را محکوم می‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: خداوند را شاکریم که امروز مردم قهرمان کردستان از پیر و جوان، کودک و میانسال همانند سایر کشور به دفاع از مردم مظلوم غزه این‌چنین حماسه آفریدند و سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: از همه آحاد ملت ایران و مردم کردستان که در هر جایی نیاز به حضور باشد، در صحنه بوده و حماسه خلق کرده‌اند، تشکر می‌کنم. امروز کردستانی‌ها همانند روز‌های دفاع از انقلاب، در میدان و پاسدار دین اسلام و نظام هستند.

گشتاسبی خاطرنشان کرد: در ۴۵ سال قبل مردم ایران اسلامی آمدند و به رهبری امام (ره) انقلابی مستقل را ایجاد و به پیروزی رساندند و از همان زمان تاکنون آمریکا و حامیان آنان بر علیه کشورمان در حال توطئه و انحراف مسیر انقلاب بوده‌اند.

وی رمز موفقیت و تداوم نظام را در سه جریان دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی با سه جریان "توکل مردم همه اقوام و مذاهب مختلف کشور بر خدا، تبعیت از فرامین امام و رهبری و اتحاد و انسجام" موفق بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امیدواریم تا رسیدن به قله این سه رمز ادامه یابد، عنوان کرد: امروز هر جریانی که در کشور‌های دیگر بر علیه آمریکا بایستند آن را از ایران می‌دانند، امروز فلسطین با تبعیت از فرامین رهبری و الگوگیری از سه رمز موفقیت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده و دنبال احیای حق و حوق خود هستند.

وی با بیان اینکه ملت فاسطین در حال جهاد و مبارزه هستند، بیان کرد: همه معاندان می‌دانند که انقلاب اسلامی و ملت مظلوم فلسطین برای احقاق حق خود هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، در همین کردستان بیش از ۵۴۰۰ شهید تقدیم ثبات نظام شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه ملت فلسطین تاکنون ۱۳۰ هزار شهید و جانباز برای استقلال خود تقدیم کرده است، گفت: امروز رمز موفقیت و دنیای اسلام در اتحاد و تبعیت از، ولی امر مسلمین است، همه آن‌هایی که آمریکا را تطهیر می‌کردند، امروز آنان را به عنوان جنایتکارترین کشور دنیا می‌شناسند.

وی با انتقاد از اینکه جرم ملت فلسین چیست که باید روزانه وین‌گونه به شهادت برسند، افزود: اگر قضاوت و وجدان بیداری باشد، باید پاسخ بدهد، آیا چیزی جز اینکه از خاک کشور خود دفاع می‌کنند، وجود دارد.

گشتاسبی هشدار داد: به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که مردم با این حضور ثابت کرده که در هر جایی ردپایی از آمریکایی و اسرائیل باشد، پایشان را قطع می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار