ما متحدیم/ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

۵۵۰ دانش‌آموز دختر خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

«موسوی‌نژاد» از اعزام ۵۵۰ دانش‌آموز دختر به اردوی راهیان‌نور خبر داد و گفت: اولین کاروان به ظرفیت ۱۱۰ نفر امروز راهی مناطق عملیاتی شدند.
کد خبر: ۶۳۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 19November 2023

۵۵۰ دانش‌آموز دختر خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید علیرضا موسوی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در حاشیه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور در بوستان شهدای گمنام بیرجند، اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشور نتیجه خون شهدایی است که با جانفشانی خود، نگذاشتند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

وی بیان داشت: شهدا با اخلاص تمام و بخشش جان پاک خود نقشه صدام را برای حضور در تهران نقش بر آب کردند و دانش‌آموزان دختر و پسر با حضور در قدمگاه‌هایی که عرصه حماسه در دوران دفاع مقدس بودند، با فرهنگ دفاع مقدس به خوبی آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اعزام ۵۵۰ دانش‌آموز دختر به اردوی راهیان‌نور خبر داد و عنوان کرد: اولین کاروان به ظرفیت ۱۱۰ نفر امروز راهی مناطق عملیاتی شدند و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده پنج کاروان از دانش‌آموزان دختر به استعداد هر کاروان سه اتوبوس راهی استان خوزستان می‌شوند که اعزام کاروان‌ها تا ۲۱ آذر ادامه دارد.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه این کاروان‌ها در شش روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند و از برنامه‌های فرهنگی و معنوی بهره‌مند می‌شوند، افزود: امسال یک روز از سفر راهیان‌نور به راهیان پیشرفت اختصاص داده شده که دانش‌آموزان از واحدهای صنعتی بزرگ هم بازدید خواهند داشت.

وی متذکر شد: اعزام دانش‌آموزان پسر هم از بهمن‌ امسال در استان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار