معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی:

حجاب دارای ریشه عقلانی و منطقی است

حجت‌الاسلام «موسوی» با اشاره به تاکیدات قرآن و روایات بر حجاب، گفت: حجاب دارای ریشه قرآنی، روایی، عقلانی، منطقی و فلسفی است.
کد خبر: ۶۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 19November 2023

حجاب دارای ریشه عقلانی و منطقی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید جانمراد موسوی» معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی امروز (یکشنبه) در آیین اختتامیه جشنواره «گوهرهای فاطمی»، عفاف و حجاب را یکی از اصول و مبانی ارزشی، دینی و معنوی جامعه اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حجاب دارای ریشه قرآنی، روایی، عقلانی، منطقی و فلسفی است.

وی با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ پوشش و حجاب به نسل جدید، زنان دارای حجاب را در جامعه امروز به منزله جهادگر فی سبیل الله قلمداد کرد و گفت: بهترین سفیران فرهنگی، بانوان ورزشکار کشورمان هستند که در رقابت های جهانی با پوشش اسلامی روی سکوهای افتخار قرار می گیرند.

وی حجاب را همچون سد مستحکمی در مقابل چشم های هرزه و آلوده عنوان کرد و گفت: همانطور که گل تا زمانی که در غنچه نهفته است مصونیت دارد و دستی به سمت او دراز نمی شود زن نیز در پرده حجاب از دست و چشم آلوده مصون است. وی افزود: عفاف و حجاب تنها مختص زنان نیست بلکه مردان نیز به نحو دیگری باید نسبت به مسئله عفاف و حجاب تقید داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در ادامه، موضوع مهم عفاف و حجاب را یکی از موضوعات مهم و در دستور کار دشمن آمریکایی – صهیونیستی عنوان کرد و گفت: دشمن قصد دارد با دوقطبی سازی حجاب و بی حجابی، باور های ارزشی و اعتقادی را تخریب و تضعیف نماید و از این طریق ضربه مهلکی به پیکره جامعه اسلامی وارد آورد.

وی برنامه ریزی و اجرای جشنواره گوهر فاطمی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در راستای نهادینه سازی فرهنگ حجاب و در تقابل با سیاست های خبیثانه دشمن عنوان کرد و گفت: همکاری صمیمانه فرماندهان در اجرای هرچه بهتر این جشنواره تاثیر بسزایی داشت و قابل تحسین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار