جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

حیای درونی حفظ حجاب و عفت را به همراه دارد

امیر خلیل‌آبادی گفت: حجاب امری فطری و ذاتی بوده و حیا درونی انسان سبب می‌شود که عفاف و حجاب داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ - 30November 2023

حیای درونی حفظ حجاب و عفت را به همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، اختتامیه چهارمین جشنواره گوهر فاطمی به منظور تبلیغ گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب با حضور امیر سرتیپ دوم «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در سینما قدس این منطقه برگزار شد.

امیر خلیل‌آبادی در این مراسم ضمن قدرانی از متولیان برگزاری این جشنواره، با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش والای اسلامی است، مورد تاکید است، اظهار داشت: بر اساس دستورات اسلامی همه ما وظیفه داریم نسبت به ترویج این ارزش معنوی اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی متلاشی شدن زندگی‌ها را به همراه دارد، افزود: امروزه بی‌حجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی بوده که دامنگیر جامعه است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به اینکه حجاب در لغت به معنای مانع رسیدن، پوشیدن و منع کردن است، افزود: حجاب امری فطری و ذاتی بوده و حیا درونی انسان سبب می‌شود که عفاف و حجاب داشته باشد.

کاهش تعداد فرزند موجب کم شدن حمایت‌های خویشاوندی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عدیده در ادامه با اشاره به اینکه در عصر کنونی بنیان استوار خانواده‌ها در جهان در معرض خطر قرار گرفته است، ابراز داشت: با وجود همه تحولات عصر دیجیتال در جامعه ایرانی خانواده یک رکن بسیار مهم است که باید در حفظ آن کوشا باشیم.

وی افزود: خانواده مؤثرترین و نخستین هسته انسانی است و ورود انسان به اجتماع، پیشرفت وی در آینده در پرتو تعالی خانواده شکل بهتری به خود خواهد گرفت.

عدیده به کاهش تعداد فرزندان در خانواده‌ها اشاره کرد و بیان داشت: این امر می‌تواند بنیان خانواده را تضعیف کند، چراکه کاهش تعداد فرزند موجب کم شدن حمایت‌های خویشاوندی در آینده می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، مهمترین رکن رضایت از زندگی در عصر جدید را مربوط به وجود خانواده دانست و خاطرنشان کرد: مراقبت از نهاد خانواده موضوعی است که نه فقط مورد توجه خانواده‌ها بلکه باید مورد توجه نهادهای اجتماعی و دیگر نهادها باشد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌‌های کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد، از نفرات برتر این جشنواره با اهدای لوح یادبود و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها