فرمانده سپاه دزفول:

یادواره ۲ هزار و ۶۰۰ شهید شهرستان دزفول برگزار می‌شود

سرهنگ حکمت‌پور گفت: در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این شهرستان و در استقبال از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، یادواره ۲ هزار و ۶۰۰ شهید شهرستان دزفول  برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ - 19November 2023

یادواره ۲ هزار و ۶۰۰ شهید شهرستان دزفول برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «بهروز حکمت‌پور» دبیر ستاد یادواره ۲ هزار و ۶۰۰ شهید شهرستان دزفول امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این شهرستان و در استقبال از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، یادواره ۲ هزار و ۶۰۰ شهید شهرستان دزفول  برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم قدرشناس در روز جمعه سوم آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

سرهنگ حکمت‌پور ادامه داد: این یادواره با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی»، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می‌شود.

 شهرستان دزفول در دوران دفاع مقدس ۲ هزار و ۶۰۰ شهید والامقام را تقدیم کرده است. این شهر به پاس پایداری و مقاومت بی نظیر در دوران دفاع مقدس به نام پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها