شهردار همدان:

مسیر و تفکر بسیجی نسخه نجات بخش کشور است

«حسینی» با بیان اینکه مسیر و تفکر بسیجی نسخه نجات بخش کشور است، گفت: ما نمونه عینی تفکر بسیجی را در جبهه‌های حق علیه باطل و روحیه نیروهای مردمی، سپاهی و ارتشی دیدیم که نشان داد بسیج نسخه نجات بخش است.
کد خبر: ۶۳۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷ - 19November 2023

مسیر و تفکر بسیجی نسخه نجات بخش کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سیدمسعود حسینی» شهردار همدان در مراسم سنگر سپاری و معارفه فرمانده پایگاه بسیج «مالک اشتر» شهرداری همدان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است که بعد از سالها هنوز پویاست و فرهنگ بسیجی امروز تداوم و استمرار دارد و باید فلسفه وجودی بسیج برای نسل های آینده تبیین شود.

وی شجره طیبه را مایه افتخار دانست و افزود: بسیج میوه انقلاب اسلامی است و این بسیجی است که از جان و تمام هستی خود به خاطر دیگران می گذرد و این همان مدینه فاضله است که همه مکاتب سیاسی به دنبال رسیدن به آن هستند. ‌

شهردار همدان با بیان اینکه مسیر و تفکر بسیجی نسخه نجات بخش کشور است، گفت: ما نمونه عینی تفکر بسیجی را در جبهه‌های حق علیه باطل و روحیه نیروهای مردمی، سپاهی و ارتشی دیدیم که نشان داد بسیج نسخه نجات بخش است.

حسینی با تاکید بر اینکه باید در مسیر و تفکر بسیجی قدم برداریم، افزود: اگر این روحیه را داشته باشیم می‌توانیم در مبارزه با فساد، درست کار کردن و رسیدن به هدف موفق عمل کنیم و شهرداری همدان به لحاظ نیروی انسانی گسترده ظرفیت بزرگی است که از فرماندهی جدید انتظار داریم این ظرفیت را بارور کند.

در ادامه «ابراهیم بختیاری» جانشین سپاه ناحیه همدان با اشاره به اهمیت و‌ جایگاه بسیج در جامعه عنوان کرد: این نهال به فرمان امام خمینی ره در ۵ آذر ۱۳۵۸ غرس شد و امروز به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده و در دلها و جان های آگاه و آزاد اندیش ریشه دوانده است.

وی با اشاره به حضور بسیج در همه زمانها و زمینه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز بسیج در همه امور و کارهای بر زمین مانده وارد می‌شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه مردم ایران بسیجی هستند.

جانشین سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه میوه بسیج امنیت، آزادی و خدمت است افزود: امروز شاهد ثمره شجره طیبه یعنی مقاومت مردم غزه هستیم و انشالله با لطف و عنایت خداوند پیروز می‌ شوند.

در پایان مراسم از زحمات «حسین خانجانی» تقدیر و «مرتضی رضایی» به عنوان فرمانده بسیج پایگاه مالک اشتر شهرداری همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار