ویژه برنامه‌های رادیو جوان به مناسبت هفته بسیج

در هفته بسیج، رادیو جوان برنامه‌های متنوعی را منتشر می‌کند که به جنبه‌های مختلف بسیج و تلاش‌های جهادگران پرداخته و نقش بسیج در سازماندهی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی را برجسته می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ - 20November 2023

ویژه برنامه‌های رادیو جوان به مناسبت هفته بسیجبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، روابط عمومی رادیو جوان به مناسبت هفته بسیج درباره برنامه‌های این شبکه رادیویی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در رادیو جوان به هفته بسیج اختصاص یافته است که هر کدام به جنبه‌های مختلف بسیج می‌پردازند. برنامه «پرچمدار» به بررسی دستاورد‌های بسیجیان نخبه و معرفی ابتکارات و خلاقیت‌های آنان می‌پردازد.

در برنامه «رادیوم» به هفته بسیج و دستاورد‌های علمی آن اشاره می‌شود. برنامه «جوان ایرانی سلام» به مناسبت هفته بسیج، به اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های بسیج و گفتگو با فرماندهان آن می‌پردازد و به اهمیت و جایگاه بسیج مردمی در اهداف انقلاب اسلامی تاکید می‌کند. برنامه «شکوه حماسه» به بررسی دستاورد‌های گروه‌های جهادی و روایت پیشرفت و محرومیت‌زدایی می‌پردازد.

همچنین، در برنامه «کافه رادیو» بخشی مربوط به بسیجیان فرهنگی تهیه و به شنوندگان رادیو جوان ارائه می‌شود. برنامه «جوونی مجاز» با فرماندهان و جوانان بسیجی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت‌وگو می‌کند. همچنین، برنامه «بازی باز» به صورت مسابقه‌ای با محوریت هفته بسیج برگزار می‌شود و سوالاتی مرتبط با این هفته مورد بررسی قرار می‌گیرند. برنامه «جورواجور» توسط نوجوانان درباره هفته بسیج تهیه شده و به شنوندگان رادیو جوان ارائه خواهد شد.

در برنامه «فکری از جنس بلور» به مناسبت هفته بسیج، به روایت تلاش‌های جهادگرانه این مملکت توسط افراد بدون نام و نشان خواهیم پرداخت. این برنامه نمایی است از ایمان، اراده و پشتکار این جوانان و بزرگوارانی که با دست‌های بی نشان به ساختن آینده‌ای روشن و پیروزمند کشورمان می‌پرداخته است.

همچنین، مستند «بسیج» به ما نشان می‌دهد که چگونه بسیج مستضعین شکل گرفته است، اهدافی که برای خود قائل شده و کار‌هایی که با ایثار و تلاش مستمر خود به انجام می‌رسانند. این مستند نقش بسیج در جهان امروز را نیز بررسی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه بسیج به عنوان یک نیروی مردمی، در حفظ امنیت و استقلال کشور و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تعالیم مقام معظم رهبری قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار