در پاسخ به دفاع‌پرس مطرح شد؛

سخنگوی وزارت امور خارجه: تحریم همه‌جانبه رژیم صهیونسیتی و قطع روابط سیاسی انتظار ملت فلسطین از جهان اسلام است

کنعانی گفت: موضوع تحریم رژیم صهیونسیتی توسط کشور‌های اسلامی انتظار ملت فلسطین است لذا کشور‌های اسلامی باید از همه ابزار‌ها برای پایان نسل‌کشی بهره ببرند چراکه نشست‌های متعددی داشتند، اما کافی نبود.
کد خبر: ۶۳۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 20November 2023

سخنگوی وزارت امور خارجه: تحریم همه‌جانبه رژیم صهیونسیتی و قطع روابط سیاسی انتظار ملت فلسطین از جهان اسلام است«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز (دوشنبه) در پاسخ به خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس با اشاره به تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران برای پایان نسل کشی در غزه و اعمال فشار به رژیم صهیونسیتی با استفاده از همه ابزار‌هایی که کشور‌های اسلامی دارند، اظهار داشت: ایران در چارچوب رویکرد اصولی و حمایتی از فلسطین و در چارچوب اصول اساسی سیاست خارجی دگخود برای توقف جنایت رژیم صهیونسیتی علیه فلسطین با کشور‌های اسلامی مشورت‌های مستمری را انجام داده است.

کنعانی خاطرنشان کرد: موضوع تحریم رژیم صهیونسیتی توسط کشور‌های اسلامی انتظار ملت فلسطین است لذا کشور‌های اسلامی باید از همه ابزار‌ها برای پایان نسل‌کشی بهره ببرند چراکه نشست‌های متعددی داشتند، اما کافی نبود.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: در این زمینه شورای امنیت سازمان ملل نیز وظایف ذاتی دارد که تا کنون به آن عمل نکرده است، بنابراین دولت‌های اسلامی وظایف ویژه‌ای در خصوص ملت فلسطین دارند، کشور‌های اسلامی ظرفیت‌های ملی دارند که می‌توانند از آن برای اعمال فشار علیه رژیم صهیونسیتی استفاده کنند تا جنایت علیه ملت فلسطین پایان بپذیرد.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری گفتند، کشور‌های اسلامی باید روابط سیاسی خود را با صهیونیست‌ها قطع کنند ما در این چارچوب وظایف خود را انجام داده ایم و همچنان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ ۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار