صهیونیست‌ها در تانک‌ها پنهان می‌شوند و از ترس بیرون نمی‌آیند

گزارش‌های خبری منتشر شده از ایستادگی نیرو‌های مقاومت در برابر پیشروی اشغالگران صهیونیست در محور‌های مختلف نوار غزه حکایت دارند.
کد خبر: ۶۳۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ - 20November 2023

صهیونیست‌ها در تانک‌ها پنهان می‌شوند و از ترس بیرون نمی‌آیندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که درگیری‌های شدیدی میان نیرو‌های مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر صهیونیست در شمال نوار غزه در جریان است.

نیرو‌های فلسطینی در برابر عناصر صهیونیست در محور‌های مختلف نوار غزه از جمله منطقه‌های النصر، شیخ رضوان، بیت حانون و تل الهوا ایستادگی کرده و مانع پیشروی اشغالگران در این منطقه‌ها شدند.

خبرنگار المیادین تاکید کرد که در حالی که نیرو‌های مقاومت فلسطین از مسافت صفر و به صورت مستقیم با اشغالگران صهیونیست درگیر شده و علیه آن‌ها عملیات انجام می‌دهند عناصر ارتش رژیم اشغالگر در داخل تانک‌ها و نفربر‌های خود سنگر گرفته و بیرون نمی‌آیند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هدف قراردادن ۲۹ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی طی روز گذشته در منطقه‌های توام، جبالیا، بیت لاهیا و زیتون واقع در نوار غزه خبر داد.

علاوه بر این گردان‌های قسام بیان کرد که در جریان حمله به دو نفربر، یک تانک و پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی که در یک مدرسه نزدیک بیمارستان رنتیسی سنگر گرفته بودند چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار