سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ابلاغ آیین‌نامه پوشاک اجتماعی زنانه به دستگاه‌های مرتبط

«خضریان» با تشریح جلسه امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه کمیسیون با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین، پیرامون ارائه گزارش اقدامات این وزارتخانه پیرامون تکالیف قانونی در موضوع عفاف و حجاب برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ - 20November 2023

تشریح برنامه‌ها و اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه عفاف و حجاببه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی خضریان» سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز جلسه کمیسیون با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین، پیرامون ارائه گزارش اقدامات این وزارتخانه پیرامون تکالیف قانونی در موضوع عفاف و حجاب برگزار شد.

خضریان ادامه داد: اهم موضوعات و مباحث مطروحه در این نشست تبیین طرح‌های در دست اقدام از قبیل طرح طوبی «طرح جامع تربیت مربی در حوزه فرهنگ‌سازی حجاب و حفظ زیست عفیفانه»، طرح سپید «برخورد با متخلفان حوزه مد و لباس و پاکسازی فضای مجازی»، طرح تانیا «در حوزه برگزاری نمایشگاه» بود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس یازدهم افزود: همچنین بحث تشکیل و تداوم فعالیت کارگروه مد و لباس زیر نظر شورای فرهنگ عمومی، ابلاغ آیین‌نامه پوشاک اجتماعی زنانه به دستگاه‌های مرتبط و متولی امر، تداوم برخورد و ممانعت از فعالیت چهره‌های هنجارشکن و اعمال نظارت مردمی در محتوای کتاب در این نشست مطرح شد.

خضریان بیان کرد: همچنین مقرر شد تا گزارش دستگاه‌های مستنکف و مسئولانی که در اجرای قانون همکاری مفید و مؤثر ندارند به این کمیسیون جهت اقدام مقتضی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار