نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

تجلیل و تکریم از مفاخر وظیفه همگانی است

آیت‌الله «محمدی لائینی» با اشاره به اینکه علامه آیت‌الله جوادی آملی شخصیتی فرازمانی و فرامکانی است، گفت: وظیفه همه ما تجلیل، تکریم و معرفی این مفاخر است، تا ملت و جامعه با شناخت چنین مفاخری توفیق بهره‌گیری بیشتر از این شخصیت‌ها را داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ - 20November 2023

تجلیل و تکریم از مفاخر وظیفه همگانی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در آئین افتتاحیه دبیرخانه کنگره ملی آیت الله العظمی «جوادی آملی» با محوریت شهر سرخرود، ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب سلام الله، اظهار داشت: علامه آیت‌الله جوادی آملی متعلق به یک استان و شهرستان و بلکه کشور نیستند، همانطوری که علم فرا زمان و فرا مکان است، عالم هم همینجور است.

وی با اشاره به تعبیر حضرت علی (ع) افزود: شخصیت‌های بزرگ را آیندگان باید بشناسند و البته وظیفه همه ما تجلیل، تکریم و معرفی این مفاخر است، تا ملت و جامعه با شناخت چنین مفاخری توفیق بهره‌گیری بیشتر از این شخصیت‌ها را داشته باشد و به خودش ببالد و افتخار کند بر داشتن چنین فرزندانی، چنین شخصیت‌هایی که با عنایت خداوند به‌وجود آوردند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه حرمت امامزاده را باید متولی آن حفظ کند، عنوان کرد: ما مازندرانی‌ها بیشتر وظیفه داریم که از شخصیت‌های خودمان تجلیل و تکریم به‌عمل آورده و همایش‌هایی در این راستا برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود شخصیت‌های علمی در شهر سرخرود، تاکید کرد: هم شخصیت‌های علمی و هم مقامات اجرایی در این شهر از فرزانگی و توانمندی برخوردارند که کنگره درخور و متناسب را برگزار کنند، علامه جوادی آملی آنقدر آثار علمی دارد و شاگردانی تربیت کرده که برای صاحبان قلم و پژوهشگران آثار و مقاله خیلی سخت نیست که به این کنگره مقاله ارسال کنند و می‌توانند در یک فرصت کوتاه‌تری مقاله به این دبیرخانه ارسال کنند.

این مسئول در پایان از همسر مکرمه آیت الله جوادی آملی که همراهی موافق و همراه بود و در پیشرفت ایشان تاثیرگذار بودند، یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار