پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج مظهر اقتدار، خودباوری و وحدت ملی ایران اسلامی است

سرهنگ رشیدی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ - 21November 2023

بسیج مظهر اقتدار، خودباوری وحدت ملی ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسیج مظهر اقتدار، خودباوری، مقاومت و وحدت ملی ایران اسلامی است که خاطرات رزمنده‏هایی را زنده می‌سازد که با شجاعت تمام در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه و خستگی ناپذیر، صحنه‏‌هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست.

این لشکر مخلص پس از تجربه موفق در دوران جنگ تحمیلی، در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در تمام رخدادهایی، چون سیل، زلزله، اردو‌های جهادی، کرونا و ... همواره در خدمتگذاری به هموطنان تا پای جان تلاش کرده اند.

بی‌شک شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند.

امروز که دشمن با جنگ فرهنگی و اقتصادی به میدان آمده است، بیش از گذشته نیازمند حضور جدی و همه جانبه مردمی و تفکر بسیجی  در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی هستیم.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به همه ملت ایران به ویژه بسیجیان همیشه در صحنه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه هموطنان بسیجی سربلندی و عزت روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها