جانشین فرمانده سپاه استان البرز:

فعالیت‌های جهادی در تداوم مسیر شهدا است

سردار «کرمی» با اشاره به اهمیت فعالیت جهادگران در عرصه خدمت به مردم و محرومیت زدایی، گفت: فعالیت‌های جهادی، در تداوم مسیر شهدا است.
کد خبر: ۶۳۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 21November 2023

فعالیت‌های جهادی در تداوم مسیر شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجتبی کرمی» جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه همایش جهادگران فاطمی در کرج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در در عصر حاضر همواره پای کار خدمت به مردم بوده است و یکی از ارزشمند‌ترین فعالیت‌های آن حضور تاثیر گذار در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی کشور است.

وی با اشاره به کلام ارزشمند حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه ارزش هر کس به اندازه همت اوست، افزود: فعالیت جهادگران امروز در بسیاری از عرصه‌ها امید آفرینی بوده و اسباب رفع محرومیت از کشور شده است.

سردار کرمی با اشاره به روحیه جهادی، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بسیاری از ناممکن‌ها با روحیه جهادی و بسیجی ممکن شد و امروز نیز بسیاری از ناممکن‌ها با عزم و همت بلند جهادگران ممکن شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه از همت بلند جهادگران بسیجی؛ بسیاری از محرومیت‌ها و مشکلاتی که ناشی از تحریم‌ها و کینه‌های استکبار جهانی نسبت به این ملت بزرگ است در حال مرتفع شدن است، خاطرنشان کرد: جهادگران تا امروز فعالیت‌های ارزشمندی در سرتاسر کشور داشته اند که ثمره اش خوشحالی و ایجاد امید در بین مردم بوده است و به فضل و مدد الهی از این پس نیز این روند تا تحقق توسعه پایدار کشور تداوم خواهد یافت و انشالله جهادگران بسیجی ایران اسلامی در راستای امیدآفرینی هر چه بیشتر در ایران اسلامی آستین همت بالا خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها