فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان:

امروز صحنه جنگ برای رژیم صهیونیستی یک منجلاب شده و در حال غرق‌ شدن است

سردار «هاشم‌پور» با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی از حماس در طوفان‌الاقصی گفت: امروز صحنه جنگ برای رژیم صهیونیستی یک منجلاب شده و در حال غرق‌شدن است و افکار عمومی دنیا علیه آن‌ها شده است.
کد خبر: ۶۳۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ - 21November 2023

امروز صحنه جنگ برای اسرائیل یک منجلاب شده و در حال غرق‌ شدن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان،‌ سردار «محمد هاشم‌پور» فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان امروز (سه‌شنبه) در نشست سراسری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید با بیان اینکه تأسیس بسیج از برکات امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا است، اظهار داشت: ما سالیانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی می‌کنیم، اما این امنیتی که امروز ما در آن فعالیت می‌کنیم به برکت این شهدا است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان ادامه داد: امروز در سراسر مرز‌های ایران مرزبانان و جوانان ما روز و شب مرزبانی کرده و با گروهک‌های مختلف مبارزه می‌کنند و البته فعالیت همین گروهک‌ها با مشغول‌شدن رژیم صهیونیستی در درون کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به بیش از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، عنوان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی نابودشدنی است؛ امروز تمام دنیا علیه جمهوری اسلامی بسیج شده است؛ اما پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را باید در کنار پیشرفت دیگر کشور‌ها بگذاریم تا متوجه پیشرفت‌های کشورمان شویم.

سردار هاشم‌پور با بیان اینکه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستیی‌ها اگر بداند و بتواند که به ایران اسلامی حمله می‌کند و موفق می‌شود، لحظه‌ای صبر نمی‌کند؛ اما قادر نیست، گفت: در قضایای اخیر غرب بیدار شد، حتی در کنسرت‌های مبتذل از فلسطین دفاع کردند؛ اما برخی از غرب‌زده‌ها در داخل کشور آن‌قدر غرب‌زده شده‌اند که سکوت کرده‌اند و از خود غربی‌ها هم غرب‌زده‌تر شده‌اند.

این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد: رژیم صهیونیستی به چهار مورد در منطقه از جمله حمایت آمریکا، قدرت ارعاب، توان سازمان‌های جاسوسی و قدرت ارتش خود می‌بالید، گفت: منطقه غزه به طور آنلاین و شبانه‌روزی تحت نظارت و جاسوسی رژیم صهیونیستی است، پرنده پر بزند این‌ها در رژیم صهیونیستی متوجه می‌شوند؛ اما متوجه عملیات طوفان الاقصی نشدند و حماس یک عملیات کاملاً حفاظت شده همانند والفجر هشت ایران انجام دادند.

وی با بیان اینکه مبارزان فلسطینی از زمین، زیرزمین، هوا و دریا تا ۷۰ کیلومتر در عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی تا ۲۴ ساعت اولیه حمله دچار یک شوک بزرگ شده بود؛ آمریکا به کمک آن‌ها آمدند که کامل فرونریختند؛ لذا امروز دیوانه‌وار دارد حمله می‌کند.

هاشم‌پور با بیان اینکه حماس بالای ۳۰۰ خودرو زرهی و تانک از مجموعه یک هزار و ۶۰۰ تانک رژیم صهیونیستیی‌ها را نابود کردند، اذعان کرد: امروز صحنه جنگ برای رژیم صهیونیستی یک منجلاب شده و در حال غرق‌شدن است و افکار عمومی دنیا علیه آن‌ها شده است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان ادامه داد: امروز در شمال رژیم صهیونیستی حزب‌الله چشم‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را می‌زند و رژیم صهیونیستی جرئت پاسخ ندارد، امروز تمام پرواز‌های رژیم صهیونیستی خوابیده است، مهاجرت معکوس از رژیم صهیونیستی آغاز شده است و سامانه گنبد آهنین آن‌ها قدرت پاسخگویی ندارد.

وی در پایان گفت: تنها راه موفقیت کشور ما مقاومت، کار جهادی و جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها