حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در حاشیه جلسه هیات دولت؛

وزیر کشور: همه جناح‌های سیاسی در انتخابات حضور پرشور دارند

وحیدی گفت: تمام سعی دولت این است که همه جناح‌های سیاسی در انتخابات پیش رو حضور داشته باشند و انتخابات پرشور برگزار شود.
کد خبر: ۶۳۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 22November 2023

همه جناح‌های سیاسی در انتخابات حضور دارندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت درباره ثبت نام‌کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افراد رد صلاحیت شده و افرادی که به هر نحوی با جمهوری اسلامی زاویه دارند، سعی نکنند که مردم را از حضور و مشارکت در انتخابات مایوس کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: دولت به هیچ وجه به دنبال این نیست که حضور یک جناح سیاسی را در انتخابات کمرنگ کند، بلکه تمام سعی دولت این است که همه جناح‌های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند و انتخابات پرشور برگزار شود.

وی افزود: اینکه برخی مطرح می‌کنند هیات‌های نظارت ۳۰۰ درصد بیشتر نسبت به سنوات گذشته رد صلاحیت داشته‌اند مورد پذیرش نیست، زیرا بسیاری از افرادی که رد صلاحیت داشته‌اند دارای شرط پنج سال سابقه کاری نبوده‌اند. همچنین برخی که عدم احضار صلاحیت شده‌اند پرونده‌شان به دلیل کمبود وقت بررسی نشده است.

وزیر کشور درباره حادثه تیراندازی روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: این حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و براساس انگیزه و مسائل خود تیراندازی کرده که با این فرد برخورد شده است.

به گزارش دفاع‌پرس، حادثه تیراندازی روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه امنیتی نبوده و بر اساس انگیزه و مسائل خود تیراندازی کرده که با وی برخورد شده است.

براساس اعلام مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه (روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) فردی با هویت معلوم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور، با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی (چهار تیر) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد که بلافاصله توسط ماموران انتظامی خلع سلاح و دستگیر شد.

همچنین در توضیحات این مرکز بیان شده است: در این تیراندازی به هیچ فردی آسیبی نرسیده است. حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها