فرمانده سپاه رشتخوار:

تولیدات رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی باید ایجاد بازدارندگی کند

سرهنگ نامور گفت: تولیدات رسانه‌ای بر اساس ذائقه مخاطب باید انجام شود، در همین راستا عملکرد جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی باید به‌گونه‌ای باشد که ایجاد بازدارندگی کند و امید‌آفرین باشیم.
کد خبر: ۶۳۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 22November 2023

تولیدات رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی باید ایجاد بازدارندگی کندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا نامور» فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در نشست با فعالان رسانه‌ای این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: اگر تفکر و باور بسیجی در هر یک از افراد جامعه نهادینه شود، کشور در هر حوزه‌ای می‌تواند به آسانی از بحران‌ها عبور کند. بعد از پیروزی انقلاب بسیج عامل دوام و قوام جمهوری اسلامی شد.

وی در ادامه افزود: اخلاص و کار برای خدا و رضای الهی، تنها هدف بسیجیان است؛ بر همین اساس در هر کجایی که نیاز به کمک و جانفشانی باشد، پیشتاز و جلو‌دار بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار یادآور شد: ماهیت و تفکر بسیجی است که کشور را ۴۵ سال در ذیل توجهات امامین انقلاب اسلامی در مقابل تمامی تهدیدها مقاوم کرده و به مقصد رسانده است.

نامور با تاکید بر اینکه رویکرد فعالان حوزه رسانه باید امیدآفرینی باشد، تصریح کرد: رویکرد امیدآفرینی از طریق رسانه‌ها باید در کشور ما قوت بیشتری بگیرد، امروز در حوزه تولیدات رسانه‌ای بحمدالله تولیدات خوبی حتی در سطح جهانی انجام می‌شود‌، اما در حوزه تولیدات رسانه‌ای باید بیش از پیش کار کرد، چراکه جوانان ایران اسلامی این توانمندی را دارند.

وی با تاکید بر اینکه تولیدات باید جذاب و فراگیر باشد، اذعان داشت: تولیدات رسانه‌ای بر اساس ذائقه مخاطب باید انجام شود، در همین راستا عملکرد جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی باید به‌گونه‌ای باشد که ایجاد بازدارندگی کند و امید‌آفرین باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: در حوزه تولیدات رسانه‌ای اقدامات بی‌نظیری تا به امروز در کشور انجام شده که بهره‌گیری از این تولیدات باید منزلت مردم ارتقاء پیدا کند.

نامور در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت هفته بسیج از برگزاری برنامه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی، ورزشی و عمرانی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: بیش از ۱۸۰ ویژه برنامه همزمان با هفته بسیج در رشتخوار برگزار خواهد شد. ۱۲۰ جهادگر در منطقه جنگل همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مشغول خدمت‌رسانی به محرومان هستند. همچنین سومین پایگاه علمی شهرستان رشتخوار در روستای نوق افتتاح خواهد شد. یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی، کلاس‌های سواد رسانه‌ای حوزه ازدواج و جمعیت از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان رشتخوار است.

فرمانده سپاه رشتخوار با تاکید بر تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش برای ضربه زدن به قدرت جمهوری اسلامی که بر گرفته از حضور مردم در صحنه‌های گوناگون است؛ می‌باشد. باید با بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها امید‌آفرینی در جامعه را افزایش دهیم.

وی همچنین در ادامه بیان داشت: میز خدمت در هفته بسیج در برخی از روستاها با حضور مسئولین برنامه‌ریزی شده تا ان‌شاءالله بخشی از مشکلات مردم در حوزه اداری از نزدیک حل شود.

نامور در ادامه به نقش مهم تولیدات در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین نقش‌آفرینی مردم و بسیج در حوزه رسانه پرداختن به حوزه مهم تولیدات محتوا است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار