مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه روح‌الله:

عملیات طوفان‌الاقصی آخرین عملیات علیه صهیونیست‌ها نخواهد بود

سرهنگ مطلبی گفت: هسته‌های مقاومت همیشه خواهد بود و عملیات طوفان الاقصی، آخرین عملیات علیه صهیونیست‌ها نخواهد بود، این عملیات تا رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۶۳۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 22November 2023

اگر کسی ذره‌ای به انسانیت پایبند باشد جنایات غزه برای او حقیقت را روشن می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «علی مطلبی» مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه روح‌الله در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان خمین اظهار داشت: در شرایطی که ذهن برخی از جوانان کشور توسط دشمن تسخیر شده است، عده‌ای برای منافع حزبی و سیاسی خود باز هم در این برهه از تاریخ شبهات جدیدی را در مورد تحولات فلسطین مطرح می‌کنند، اگر کسی ذره‌ای به انسانیت پایبند باشد، جنایات غزه برای او حقیقت را روشن می‌کند، امروز وظیفه‌ ما این است که در هر اجتماعی و به میزان توان نسبت به این موضوعات روشنگری کنیم.

وی افزود: اخیراً این شبهه زیاد تکرار می‌شود که چرا عملیات طوفان الاقصی شکل گرفت؟ آیا حماس از خباثت و جنایات و کودک‌کشی صهیونیست‌ها آگاه نبود؟ پس چرا دست به چنین عملیاتی زدند؟ در پاسخ باید گفت که این سؤال از اساس موضوعیت ندارد، کسی که چنین سؤالاتی را مطرح می‌کند باید نگاهی به تاریخ شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین کند؛ 75 سال قبل رژیم غاصب صهیونیستی ملت فلسطین را از سرزمین خودش بیرون کرد، سخت‌ترین شرایط را بر این ملت مظلوم تحمیل کرد، برای پاسخگویی به این زورگویی و ستم‌ها هسته‌های مقاومت پنهانی شکل گرفت، آرام‌آرام با تأسی از انقلاب اسلامی قدرت پیدا کردند، از پرتاب سنگ آغاز کردند و امروز دستشان پر از سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین است.

سرهنگ پاسدار مطلبی بیان داشت: هسته‌های مقاومت همیشه خواهد بود و عملیات طوفان‌الاقصی، آخرین عملیات علیه صهیونیست‌ها نخواهد بود، این عملیات تا رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: شکست سخت اطلاعاتی برای اسرائیل، فروریختن هیمنه‌ی ارتش صهیونیستی، دارا بودن مبنای اعتقادی حمله‌ی حماس، از مهم‌ترین ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی بود، صهیونیست‌ها با وجود قدرت اطلاعاتی، تجهیزات و امکانات نظامی در این عملیات غافلگیر شدند، به‌طوری‌ که یکی از فرماندهان لشکر ارتش اسرائیل با لباس‌زیر توسط حماس دستگیر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از دستاوردهای این عملیات می‌توان به شکست راهبردهای چهارگانه رژیم صهیونیستی، به اسارت درآمدن صدها صهیونیسم، اثبات توانمندی و کارآمدی جبهه‌ مقاومت، بازگرداندن موضوع فلسطین به مسئله اصلی جهان اسلام، بی‌اعتبار شدن خط سازش کشورهای عربی، مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها، تحمیل هزینه‌های سنگین برای ارتش اسرائیل و افزایش شکاف در بدنه دستگاه حاکمیتی رژیم اسرائیل اشاره کرد، البته این ابتدای کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار