کتابداران برتر کتابخانه‌های مساجد استان هرمزگان تجلیل شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان از کتابداران برتر کتابخانه‌های مساجد این استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۳۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 24November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، آیین تجلیل از کتابداران برتر کتابخانه های مساجد هرمزگان با حضور «فرشاد محمدی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، «اسلام خواجه یی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و کارشناسان روابط عمومی این دو دستگاه در بندرعباس برگزار شد.

«سبحان تنی» کتابدار کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) مرکز بخش شمیل، «حسین دهقانی پور احمدی» کتابدار کانون فرهنگی هنری شهید عباس کریمی محله 20 متری شاه حسینی بندرعباس و «فاطمه زارعی نصیرایی» کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (ع) روستای تمبانو شهرستان میناب در این آیین به عنوان کتابدار برتر تجلیل شدند.

فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در این آیین از کتابداران مساجد و فعالان فرهنگی این حوزه به عنوان فرمانده هان خط‌شکن جنگ نرم یاد کرد و اظهار داشت: کتابخانه های مساجد با بهره گیری از ظرفیت نیروهای مومن انقلابی بخشی از بار نشر و ترویج فرهنگ کتابخوانی را بر دوش گرفته اند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد در راستای اشاعه و نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان و جوانان، قول مساعد داد که اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان در زمینه تجهیز کتابخانه های مساجد استان گام های جدی را بردارد.

«اسلام خواجه‌یی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان نیز به بیان ظرفیت ها و توانمندی ها و همچنین فعالیت های کانون ها و کتابخانه های مساجد در حوزه کتاب و کتابخوانی پرداخت و گفت: 140 کتابخانه مخزن دار و 128 کتابخانه باز و هزار و 63 کانون فرهنگی هنری در مساجد این استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها