رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع)؛

مقاومت مردم غزه ره‌آور گسترش مکتب شهید سلیمانی است

زارعی گفت: با این حال که چند سال از حضور سیدالشهدای مقاومت محروم هستیم، ولی مکتب و تفکری را که پایه‌گذاری کرد ماندگار شد و در ایستادگی مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه تجلی پیدا کرد.
کد خبر: ۶۳۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ - 26November 2023

مقاومت مردم غزه ره‌آور گسترش مکتب شهید سلیمانی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «احمد زارعی» رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در همایش جهاد تبیین و تجلیل از بسیجیان اصناف و ادارات، کارگری و کارخانجات کاشمر که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور بسیجیان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج با تصمیم و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ در جامعه اسلامی فعال شد.

وی با بیان اینکه همه تصور می‌کردند بسیج یک مُسکن است، افزود: امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج ایجاد یک تحول عمیق در جامعه ایجاد کردند که امروز با گذشت ۴۴ سال از حیات این شجره طیبه جواب دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده برای دوستداران نظام مقدس اسلامی امیدآفرین است.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) یاد شد: شهید سلیمانی که همه ما به ایشان افتخار می‌کنیم ایران را حرم می‌دانستند که این حرم تولیت می‌خواهد و تا امروز تولیت این حرم رهبر معظم انقلاب است و بسیج نگذاشته است کوچک‌ترین بی‌حرمتی به این حرم شود.

زارعی گفت: جریان فکری بسیج با عبور از مرزهای ایران اسلامی تا خارج از مرزها گسترش پیدا کرده و مستضعفان عالم با تاسی به این تفکر در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند.

وی ایثار، شهادت و مقاومت مردم غزه را مرهون مکتب شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: با این حال که چند سال از حضور سیدالشهدای مقاومت محروم هستیم ولی مکتب و تفکری را که پایه‌گذاری کرد ماندگار شد و در ایستادگی مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه تجلی پیدا کرد.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی بیان داشت: به عنوان بسیجی ولایتمدار باید به پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم و با روحیه بسیجی خدمت به مردم اولویت قرار دهیم.

زارعی با اشاره به اینکه بسیجیان دستگاه‌های دولتی باید راهکار عملی برای مشکلات ارائه بدهند و مطالبه جدی نیز داشته باشد گفت: از جمله ویژگی‌های بسیجی مطالبه‌گری و ارائه پیشنهاد برای حل مشکلات جامعه در عرصه‌های مختلف است.

وی بیان داشت: باید بتوانیم در ادارات و اصناف نگاه جهادی را پای کار بیاوریم و با یافتن راه حل برای مسائل‌ و مشکلات موجود خدمت بهتر به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار