مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

تداوم راه شهدا وظیفه‌ای همگانی است

شهیدی گفت: همه ما وظیفه داریم در تداوم راه شهدا پایبند باشیم و در پاسداری و حفظ و حراست از دستاورد و میراث عظیمی که برای ما به ارمغان آورده اند کوشا باشیم.
کد خبر: ۶۳۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ - 26November 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه روز گذشته (شنبه) با سه خانواده ایثارگر دیدار کرد و اظهار داشت: اقتدار و آرامش ایران اسلامیمان به برکت خون پاک شهدای والامقام و جان‌برکفانی است که در مسیر انقلاب و ولایت جان فشانی کردند که بخش عظیمی از آنان شیرمردان بسیجی بودند.

تداوم راه شهدا وظیفه‌ای همگانی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: شهدا و ایثارگران با فداکاری و دگردوستی کلمه ایثار را به درستی صرف کرده و با روحیه بسیجی، مناعت طبع و بدون هیچ چشم داشتی گوش به فرمان، ولی فقیه در دفاع از کیان اسلامی تلاش کردند.

شهیدی به صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و آن را امری مثال‌زدنی دانست و گفت: خانواده‌های ایثارگر نمونه بارز و الگوی بی بدیل جامعه هستند و شناساندن سیره زندگی این عزیزان به جامعه و نسل‌های آینده در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان‌کرد: همه ما وظیفه داریم در تداوم راه شهدا پایبند باشیم و در پاسداری و حفظ و حراست از دستاورد و میراث عظیمی که برای ما به ارمغان آورده‌اند کوشا باشیم.

شهید در پایان از جانبازان گرانقدر علی اشرف پیرو، عبدالحمید احمدی‌پور، منوچهر ساول‌زاده و خانواده جانباز والامقام متوفی سهراب بدری تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار