مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

ماندگاری دین و نظام اسلامی در پرتو ایثار شهدا و استقامت ملت ایران رقم خورد

رضایی گفت: ایثار شهدا و استقامت ملت ایران سبب ماندگاری دین شد و این یعنی شهدا یک گام جلوتر از سایرین بودند.
کد خبر: ۶۳۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 20November 2023

ماندگاری دین و نظام اسلامی در پرتو ایثار شهدا و استقامت ملت ایران رقم خوردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز (دوشنبه) در آیین تکریم از خانواده‌های ۴۰ شهید مدافع سلامت، امنیت و مدافعان حرم شهرستان قرچک که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان قرچک در مجموعه رفاهی ایرن برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا اظهار داشت: مدافعان سلامت در زمان همه‌گیری بیماری کرونا و در شرایطی که مردم دنیا در وحشت از این بیماری به سر می‌بردند، در خط مقدم مبارزه با این ویروس جانانه مدافع جان هم‌وطنان شدند و در این راه نیز به شهادت رسیدند و این شهادت نمونه‌ای کامل از ایثار اجتماعی بود که ملت ایران بار دیگر آن را به چشم دید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانوده‌های معظم شهدا افزود: مفهوم پرستار در دین مبین اسلام و همچنین به لحاظ اجتماعی، مفهوم مقدسی است و این مفهوم در مورد همسران جانبازان شیمیایی و نخاعی به طور کامل صدق می‌کند. همسران جانبازان در اجر ایثار همسرانشان سهیم هستند.

رضایی با بیان اینکه همه ما در هر جایگاهی خادم ملت هستیم، اذعان داشت: شهدا در مسیر اهداف مقدس انقلاب و نظام به شهادت رسیدند و امروز وظیفه ما این است که با عملکرد خود یاد شهیدان را زنده نگه داریم که اگر بد عمل کنیم، این عملکرد به پای نظام نوشته خواهد شد بنابراین باید مراقبت کنیم عملکرد ما اینگونه نباشد.

وی با یادآوری حماسه شهدای مدافع حرم و امنیت گفت: ایثار شهدا و استقامت ملت ایران در ادوار گوناگون سبب ماندگاری دین شد و این یعنی شهدا یک گام جلوتر از سایرین بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به حوادث غزه و محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل که منجر به شهادت بیش از ۱۳ هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند، گفت: دولت‌های مستکبر در روز‌هایی که دنیا شاهد یک نسل کشی در غزه است به جای اینکه جلوی وحشی‌گری این رژیم غاصب را بگیرند، به بهانه‌های واهی و با حضور سران دولت‌ها در اوایل این تجاوز، نشان دادند که حقوق بشر مدنظر این‌ها همچنان جنایت و خونریزی است.

رضایی در پایان با تاکید بر اینکه «صبح صادق» ملت فلسطین به زودی محقق خواهد شد، برای ملت مظلوم غزه و رزمندگان حماس آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار