پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه درپی درگذشت پدر شهیدان «پسندی»

حجت‌الاسلام «غفوری» و «صحرایی» در پیام مشترکی درگذشت پدر شهیدان پسندی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۳۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 26November 2023

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه درپی درگذشت پدر شهیدان «پسندی»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه با صدور پیام مشترکی، درگذشت پدر شهیدان «حاج عبدالرحمن پسندی» را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام پسندی

عروج پدری دلسوز و مجاهد پرور «حاج عبدالرحمن پسندی» از نمونه های بارز صبر و ایثار و پدر شهیدان معظم «امیر و حیدر پسندی» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

 بی شک همت و تلاش آن پدر عزیز و ایثارگر در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت کم نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز در آوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.

 اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام «پسندی» و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می نمائیم.

شهیدان گرانقدر امیر پسندی کارمند بانک سپه در تاریخ ۱۳۸۶/۷/۲۸ در شهرستان جوانرود و حیدر پسندی در تاریخ ۱۳۶۷/۳/۷ در بانی میران در در گیری با دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به فیض عظمای شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار