فرمانده سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت پای کارآمدن دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای انجام کارهای فرهنگی اثربخش

سردار «مهدوی» گفت: برای انجام کار فرهنگی اثربخش در جامعه نیاز است تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان پای کار باشند تا اقدامات خوبی صورت گیرد.
کد خبر: ۶۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ - 27November 2023

لزوم پای کارآمدن دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای انجام کارهای فرهنگی اثربخشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در دیدار هیئت رئیسه سپاه انصارالرضا (ع) استان با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی، اظهار داشت: در هفته بسیج قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح روستاها و شهرهای استان با محوریت «جهاد تبیین» برگزار شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۰ روز گذشته در قالب اردوهای راهیان پیشرفت یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز استان از مراکز اقتصادی، صنعتی و پالایشگاهی کشور بازدید داشتند، افزود: ظرف ۱۵ روز آینده مرحله دانش‌آموزی اردوهای راهیان پیشرفت به پایان می‌رسد و بعد از آن مرحله دانشجویی را آغاز خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: در راستای «جهاد تبیین» اقدامات خوبی توسط مجموعه بسیج و سپاه استان در حال انجام است و در این زمینه از ظرفیت همه اقشار مردم، اساتید و طلاب استفاده می‌شود.

سردار مهدوی تأکید کرد: برای انجام کار فرهنگی اثربخش در جامعه نیاز است تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان پای کار باشند تا اقدامات خوبی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار به دغدغه‌های سردار «مهدوی» در رسیدگی به امور فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: به‌دنبال ارائه ایده‌های جدید برای مسائل فرهنگی هستیم و برای این امر با مراکز فرهنگی و تبلیغی استان و مساجد اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه انجام برنامه‌های فرهنگی در مساجد شاخص شهرستان بیرجند بسیار کمرنگ دنبال و پیگیری می‌شود، افزود: به دنبال این خاموشی و بی‌برنامه بودن حضور و استقبال مردم از مساجد و امور فرهنگی کمتر شده و زمینه برای فعالیت‌های ضد فرهنگی معاندان و دشمنان فراهم می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به اجرای برنامه‌های فاخر، انگیزشی و جذاب برای جذب جوانان به مسجد تأکید کرد و گفت: باید برای رسیدن به این مهم تمام متولیان امر فرهنگی دست در دست هم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار