با حضور برخی پیشکسوتان دفاع مقدس؛

مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشکده مهندسی صنایع تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 28November 2023

مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (سلام‌الله‌علیها) با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در دانشکده مهندسی صنایع تهران برگزار شد.

امیر خلبان «فرج‌الله برات‌پور» لیدر عملیات بزرگ هوایی دفاع مقدس عملیات حمله به پادگان الولید صدام، «حمید توحیدی» رئیس دانشکده مهندسی صنایع تهران، امیرخلبان «سید اسماعیل موسوی»، امیر خلبان «رضا رمضانی»، سردارسرتیپ پاسدار «یوسف فروتن»، جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای ترور و جانبازان و رزمندگان دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه مهندسی صنایع در این مراسم حضور داشتند.

امیرخلبان موسوی در این مراسم، درخصوص جنگ نفت کش‌ها و عملیات‌های انجام شده در خلیج فارس و تاریخچه مربوط به آن‌ها برای دانشجویان سخنرانی کرد.

همچنین سردار فروتن درباره موشک‌باران شهر‌ها در زمان دفاع مقدس که توسط رژیم بعث عراق صورت می‌گرفت، توضیحاتی را برای دانشجویان ارائه کرد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید براتپور و جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها