رئیس پلیس سازمان اطلاعات پلیس تهران:

میزان شرارت در تهران ۴۵ درصد کاهش داشته است

سرهنگ کاویانی گفت: با اقدامات پیش‌دستانه پلیس تهران، از ابتدای سال جاری شرارت و اوباشگری ۴۵ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۳۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 28November 2023

میزان شرارت در تهران ۴۵ درصد کاهش داشته استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «پیام کاویانی» رئیس پلیس سازمان اطلاعات پلیس تهران امروز ۷ آذرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران از کاهش چشمگیر شرارت در پایتخت خبر داد.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه با اقدامات پیش‌دستانه پلیس تهران شرارت و اوباشگری ۴۵ درصد کاهش یافت، گفت: از ابتدای سال جاری و بنا به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی با رویکرد تهاجمی و قبل از اینکه شرارتی رخ دهد ما اعلام کردیم که به سراغ اوباش می رویم که به وعده خود عمل کردیم و هم اکنون شاهد کاهش ۴۵ درصدی شرارت هستیم.

رئیس پلیس سازمان اطلاعات پلیس تهران افزود: با اقدامات پیش‌دستانه بیش از ۱۳۰ برنامه این گروه از افراد هنجارشکن قبل از عملی شدن با برخورد پلیسی ناکام ماند.

وی با بیان اینکه این راهبرد کماکان و با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت و طبق برنامه ریزی انجام شده در ماه‌های آتی شاهد کاهش بیشتر شرارت خواهیم بود خاطرنشان کرد: مهم این است که مردم عزیزمان ارزیابی مثبتی از خادمان خود در پلیس داشته باشند و نمره قبولی را از شهروندان بگیریم و پلیس تهران با شتاب لازم در تلاش است به این مهم دست یابد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار