دعوت حماس از رسانه‌ها برای انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

جنبش حماس ضمن دعوت از رسانه‌ها برای انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از جامعه جهانی خواست به اعتراضات علیه اسرائیل برای توقف جنایاتش ادامه دهند.
کد خبر: ۶۳۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 29November 2023

دعوت حماس از رسانه‌ها برای انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌های بین‌المللی خواست تا برای بررسی و ثبت جنایات رژیم صهیونیستی در ویرانی گسترده نوار غزه در این منطقه حاضر شوند.

در این بیانیه که دیشب منتشر شده از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌نگاران خواسته شده است تا برای اطلاع از حجم ویرانی‌ها و تخریبی که ارتش اشغالگر علیه کودکان و شهروندان بی‌گناه و زیرساخت‌های نوار غزه به راه انداخته، در این منطقه حضور پیدا کنند.

حماس ابراز داشت که ده‌ها جنازه غیرنظامیان فلسطینی در منطقه الصبرة و دیگر مناطق شهر غزه به تازگی از زیر آوار خارج شده و حجم ویرانی‌هایی که دانشگاه اسلامی غزه به عنوان یک موسسه علمی با آن مواجه شده تأکید می‌کند که ملت غزه با یک نسل‌کشی مواجه بود که هدف از آن مهاجرت دادن اجباری ساکنان غزه از طریق کشتار مردم و تخریب عمدی تمامی زیرساخت‌های حیاتی این منطقه است.

جنبش حماس همچنین از گروه‌های مردمی خواست تا همزمان با روز جهانی اعلام همبستگی با ملت فلسطین و در اعتراض به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از حق فلسطین در رسیدن به آزادی و استقلال تلاش کنند.

این بیانیه از مردم شهر‌ها و پایتخت‌های مختلف دنیا خواست تا به اعتراضات و تظاهرات خود طی روز‌های آینده در محکومیت جنایت اشغالگران و افزایش فشار برای توقف این جنایت‌ها ادامه داده و از طریق افکار عمومی بین‌المللی حامی حقوق ملت فلسطین در رسیدن به آزادی و استقلال و حق تعیین سرنوشت باشند.

رژیم صهیونیستی طی دو ماه اخیر جنگ ویرانگری را در نوار غزه به راه انداخته که باعث تخریب گسترده زیرساخت‌ها و شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند شده و ضمن آواره کردن دو میلیون فلسطینی فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای را در این منطقه ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار