اکران خصوصی فیلم سینمایی «باغ بهشت» در عصر جدید

اکران خصوصی فیلم سینمایی «باغ بهشت» با حضور کودکان کار و خیابان و اهالی فیلم و سینما، روز شنبه پنج دی ساعت ١٠ صبح در سینما عصر جدید برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ - 22December 2015

اکران خصوصی فیلم سینمایی «باغ بهشت» در عصر جدید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «باغ بهشت» به کارگردانی مرتضی محمدیان و تهیه کنندگی على رویین تن با حضور کودکان کار و خیابان و اهالی فیلم و سینما، روز شنبه پنج دی ساعت ١٠ صبح در سینما عصر جدید برگزار می شود.

این فیلم با قصه ای ملودرام و فانتزی بخشی از زندگی کودکان خیابانی را به تصویر میکشد. در این فیلم، جوانی به نام علیرضا که دوران کودکی خود را میان این کودکان سپری میکرده، اما به مدد پیرزن خیرخواهی توانسته به مدرسه و دانشگاه برود و آتیه ای متفاوت برای خود بسازد، به قصد کمک به این کودکان به اتفاق دوستانش محیطی آموزشی برای این کودکان فراهم میآورد. بچهها که از این اتفاق به شدت خوشحال هستند نام آنجا را باغ بهشت میگذارند اما چیزی نمیگذرد که باغ بهشت به طور قانونی تعطیل میشود.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از تهیه کننده: علی روئین تن، کارگردان: مرتضى محمدیان، مدیر فیلمبرداری: پیمان حقانی پرست، تدوین: حسین زندباف، موسیقی: محمد فرشته راد، طراح گریم: محسن دارسنج، بازیگران: شهره قمر هادى دیباجى، سونا اسماعیلى، آزاده شمس، لادن سلیمانی، على نکته سنج، شاپور پورامین.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار