ما متحدیم/ مسئول سازمان اردویی سپاه سمنان خبر داد؛

بازدید از دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی و دانش‌بنیان در سفر راهیان نور دانش‌آموزی

«عربی»گفت:در رویکرد جدید برنامه‌ریزی و اجرای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید از دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی و دانش‌بنیان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۶۳۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 02December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «حیدر عربی» مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان سمنان از هفته اول آذرماه سال جاری اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اردوهای راهیان نور دانش آموزی با هدف اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر سراسر استان سمنان در حال اجراست.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان با تاکید بر اهمیت نقش جهاد تبیین و امیدآفرینی در اردوهای راهیان‌نور تصریح کرد: براساس تجارب موفق اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه ریزی در خصوص بهره گیری از ظرفیت برجسته دستاوردها و افتخارات علمی،صنعتی و فناوری های مختلف در استان خوزستان برنامه بازدید از مکان‌هایی همچون سد کرخه و پروژهای مختلف صنعتی و نفتی با هدف آشنایی نوجوانان با این دستاوردها و تجلی دانش بومی متخصصان و صنعتگران ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی و استمرار ارتباط با زائران در فضای مجازی و شبکه‌های پیام رسان اجتماعی داخلی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان متذکر شد: اردوگاه شهید شوکت پور در شهرستان اندیمشک و همچنین اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر با حضور خادمین شهدا خواهر و برادر با ارائه خدمات اسکان، تغذیه و برنامه‌های متنوع فرهنگی به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار