معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

دعای خیر والدین شهدا باعث دلگرمی مسئولان است

«بزرگی» در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دعای خیر والدین شهدا را باعث دلگرمی مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم و جامعه معظم ایثارگری اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ - 02December 2023

دعای خیر والدین گرامی شهدا باعث دلگرمی مسئولان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محسن بزرگی» معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و مدیران عامل بیمه‌های دی و ایران روز پنجشنبه نهم آذرماه با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «محمد خدایی»، «عمران همرنگ» و مادر شهیدان والامقام «مصطفی و مرتضی فخر ذاکری» دیدار کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد در این دیدار‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی هر خدمتی که به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارائه دهند، هرگز قابل مقایسه با از خودگذشتگی و فداکاری این عزیزان نیست و قشر شریف ایثارگران دِین بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند.

بزرگی افزود: دعای خیر والدین گرامی شهدا باعث دلگرمی مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم و جامعه معظم ایثارگری می‌شود. والدین عزیز شهدا برای نظام جمهوری اسلامی ایران مایه خیر و برکت هستند.

وی بر ضرورت رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد و ادامه داد: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب، باید همواره مورد احترام مردم و مسئولان باشند.

بزرگی یکی از مهمترین شیوه‌های ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در بین نسل‌های جدید را تکریم ایثارگران دانست و اهمیت قائل شدن به این قشر شریف را امری مهم در راستای الگوسازی از ایثارگران دانست.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این دیدار‌ها بر ضرورت تکریم ایثارگران در جامعه اسلامی تأکید کرد و رفع مشکلات این عزیزان را اولویت کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل دانست.

گفتنی است، در این دیدار‌ها مدیران عامل بیمه‌های «دی» و «ایران» نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها