استاندار مرکزی:

بدون تعطیلی و توقف در خدمت مردم هستیم

مخلص‌الائمه گفت: برخی مشکلات ریشه‌های چند دهه‌ای دارند، اما با تأکید رئیس جمهور مدیران فعلی برای حل آن مسئول هستند و باید برای رفع آن اقدام کنند.
کد خبر: ۶۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 02December 2023

بدون تعطیلی و توقف در خدمت مردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد دولت مردمی آیت‌الله رئیسی تغییر رویکرد پشت میز نشینی به حضور بدون واسطه، مستقیم و بدون تکلف بین مردم است اظهار داشت: مدیران باید بدون تعطیلی و وقفه در خدمت حل مشکلات مردم باشند.

وی ادامه داد: برخی مشکلات ریشه‌های چند دهه‌ای دارند اما با تأکید رئیس جمهور برای این دولت مهم نیست مسائل و مشکلات در چه دوره و توسط چه کسانی به وجود آمده لذا اگرچه مدیران فعلی باعث ایجاد مسائل نبوده‌اند ولی برای حل آن مسئول هستند.

این مسئول عنوان کرد: مسائل منطقه شهدای صفری اراک بعضا قدیمی و درهم تنیده و عمدتا ناظر به عدم رعایت ضوابط شهرسازی و توسعه قابل توجهی است که بدون توجه به زیرساخت‌های شهرسازی صورت گرفته است.

مخلص‌الائمه گفت: یکی از مشکلات این منطقه پایین بودن سرانه آموزشی و کمبود مدرسه است که بازدیدها و بررسی‌های متعددی به عمل آمده که درصدد هستیم با تهیه زمین و کمک خیرینی که پای کار آمده‌اند بتوانیم این سرانه را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار