نماینده مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور:

قوانین و دستورات درخصوص ایثارگران دفاع مقدس اجرایی شود

عیسی‌زاده خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: قوانین و دستورات درخصوص ایثارگران مناطق جنگی تا به امروز اجرایی نشده است که باید زودتر مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۳۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 03December 2023

قوانین و دستورات درخصوص ایثارگران مناطق جنگی اجرایی شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «مهدی عیسی‌زاده» نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (۱۲ آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، اظهار داشت: امروز کشتار بی رحمانه و دسته جمعی کودکان، زنان، مردان، پیر و جوان در غزه توسط رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نشان داد که قساوت و خونریزی آنان هیچ حد و مرزی ندارد.

وی افزود: سکوت مرگبار سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر پوچ و بازیچه‌ای در دست آمریکای جنایتکار بود که بر تمام ملت‌های جهان آشکار شد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز مسئولیت تمامی خون‌های ریخته شده در غزه به عهده آمریکا است، لازم و ضروری است تمام جهان اسلام در قطع روابط اقتصادی خود با رژیم جعلی اسرائیل اقدام کنند. رهبر انقلاب فرموند؛ اگر خطر نابودی رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد سران امریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان این اشرار عالم خود را محتاج نمی‌دیدند که پشت سر هم به فلسطین اشغالی بیایند و اظهار همبستگی داشته باشند.

عیسی زاده با بیان اینکه ضربه فلسطین به رژیم غاصب بسیار مهلک و کاری بوده است، یادآور شد: امروز اسرائیل از پا افتاده است و می‌خواهند این رژیم را سرپا نگهدارند و می‌گویند با چراغ سبز آمریکا رژیم صهیونستی وارد غزه شده است، بنده می‌گویم با چراغ آشکار و با دستور مستقیم آمریکا وارده شده است، آن ژنرال آمریکایی می‌گوید تا دیر نشده باید مستقیما با خود ایران مذاکره داشته باشیم چراکه اوضاع اسرائیل بحرانی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رییس جمهور یادآور شد: آقای رئیسی امیدوارم اطلاع داشته باشید که فرآینده اخذ برخی از مجوز‌ها برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در کشور آنچنان در پیچ و خم دستگاه‌های اداری از جمله سازمان برنامه و بودجه کشور گم می‌شود و موجب توقف پروژه‌های زیربنایی و حیاتی کشور شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: فرایند طاقت فرسای اخذ مجوز ۲۳، اخذ مجوز از سامانه‌های تضامنی، اخذ مجوز از سامانه پروانه‌های وزارت بهداشت و درمان، اخذ مجوز از اداره استخدامی کشور برای برای راه اندازی واحد‌های اجرایی در شهرستان‌های جدید التاسیس و اخذ مجوز از نظام بانکی برای دریافت تسهیلات ماده ۵۶ و صد‌ها مجوز دیگر نشان می‌دهد که هنوز در کشور عده‌ای نمی‌توانند خود را همگام با جنابعالی برای اقدامات جهادی و انقلابی آماده کنند.

عیسی‌زاده خطاب به هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: قوانین و دستورات درخصوص ایثارگران مناطق جنگی تا به امروز اجرایی نشده است و همچنین ساماندهی کارکنان دولت نیز هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام/341

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار