حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی:

مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به اقتدار ملی می‌شود

بابایی کارنامی گفت: توقع همه آن است که شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باشیم و باید با اقدامات عملی، اقتدار ملی در انتخابات متجلی شود.
کد خبر: ۶۳۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 04December 2023

مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به اقتدار ملی می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بابایی کارنامی» نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۳ آذر) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: یکی از دانشگاه‌های زیر نظر وزارتخانه بهداشت بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در حوزه دارو تخلف و سوءمدیریت داشته و اسناد آن از سوی نهاد‌های نظارتی ارائه شده، اما وزیر بهداشت و درمان تاکنون اقدامی نکرده است.

وی افزود: توقع ما از وزارت بهداشت آن است که صرفاً نظاره‌گر نباشد و اقدام جدی انجام دهد. متأسفانه وزیر بهداشت حتی پاسخگوی تلفن‌ها هم نیست و انتظار می‌رود به تخلف صورت گرفته و اسناد ارائه‌شده از سوی نهاد‌های نظارتی رسیدگی شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه تاکید کرد: توقع همه آن است که شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باشیم و باید با اقدامات عملی، زمینه این کار فراهم شود تا اقتدار ملی در انتخابات متجلی شده و به آمریکا و اسرائیل بگوییم شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

بابایی کارنامی در تذکر دیگری گفت: گرانی گاز مایع در کشور قابل قبول نیست البته جا دارد از ورود رئیس جمهور به این موضوع قدردانی کنم.

انتهای پیام‌/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار