حضور حداکثری اقتدار ملی/ استاندار خراسان رضوی:

اخذ آرا به شکل آسان ضریب مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می‌دهد

نظری گفت: سلامت انتخابات برای ما حائز اهمیت است، ما امانت دار مردم هستیم و باید از آرای آن‌ها صیانت کنیم. اعتقاد ما بر این است اگر زمینه را برای اخذ رای مردم به شکل آسان فراهم کنیم، ضریب مشارکت مردم در انتخابات بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ - 06December 2023

امانت‌دار مردم هستیم و باید از رای آن‌ها صیانت کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در همایش آموزشی انتخابات ویژه بخشداران مستقل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان که در سالن سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال جاری پیرامون اهمیت انتخابات، برای همه ما الزامی است و بر همین اساس وظیفه داریم که به آن‌ها عمل کنیم.

نظری با بیان اینکه همواره مولفه‌های ضروری در برگزاری شایسته انتخابات را کنترل می‌کنیم، افزود: ضمن رصد تمام حوزه‌های انتخاباتی، همواره در حال برگزاری جلسات با فرمانداران هر حوزه انتخاباتی هستیم و به شکل مداوم تذکرات لازم را می‌دهیم تا غفلتی صورت نگیرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات برای ما حائز اهمیت است در ادامه یادآور شد: ما امانت دار مردم هستیم و باید از آرای آن‌ها صیانت کنیم. اعتقاد ما بر این است اگر زمینه را برای اخذ رای مردم به شکل آسان فراهم کنیم، ضریب مشارکت مردم در انتخابات بیشتر خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری؛ ١١ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار