استاندار مرکزی خبر داد؛

افتتاح ۲ رویداد بزرگ فرهنگی در استان مرکزی در روز‌های آینده

مخلص‌الائمه گفت: ساختمان ماهور در حوزه رسانه و شمیم یاس در حوزه عفاف و حجاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 04December 2023

افتتاح ۲ رویداد بزرگ فرهنگی در استان مرکزی طی روز‌های آیندهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار استان مرکزی اظهار داشت: دو رویداد مهم در استان مرکزی با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد. از همه مدیران استانی برای افتتاح دو ساختمان ماهور در حوزه رسانه و شمیم یاس در حوزه عفاف و حجاب دعوت می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انجام که در استان مرکزی انجام می‌شود. باید بیش از پیش اطلاع رسانی انجام شود و دستگاه‌های دولتی نیز باید ارتباط خود با رسانه‌ها جمعی را تقویت کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: باید میز خدمت را در مساجد استان و شهر اراک در مساجد و نمازهای جمعه برگزار شود به صورتی که هیچ نماز جمعه‌ای نباید بدون میز خدمت باشد.

مخلص‌الائمه گفتت: باتوجه به شکست‌های متعدد دشمن، تمام دسیسه خود را در انتخابات پیشرو بکار خواهد گرفت تا انتخابات با حضور اندک انجام شود که برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن باید همه توان دستگاه‌ها به‌کار گرفته شود و حتی برای یک رای نیز از هیچ کوششی چشم پوشی نشود به دلیل اینکه یک وظیفه شرعی برای مسئولین استانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار