طرح توانش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری رونمایی شد

طرح «توانش» سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با حضور سردار مرتضی عمومهدی جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۶۳۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ - 04December 2023

طرح توانش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری رونمایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «مرتضی عمومهدی» جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در نشست خبری رونمایی از طرح توانش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با بیان این که وجود انسان نیاز به یک شعله برای فوران شدن و شکوفا شدن دارد، اظهار داشت: باید بستر و عرصه‌ای برای استعدادهای درونی جوانان و نوجوانان فراهم شود تا آینده به دست این افراد رقم بخورد.

وی با بیان این که برنامه طرح توانش برای دوره متوسطه اول طراحی و پیش‌بینی شده است، گفت: این طرح آغازگر حرکتی است که ثمرات زیادی برای جامعه خواهد شد.

همچنین «سید مهران طباطبایی» مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به همکاری‌های خوب بین بسیج، سپاه و آموزش و پرورش در دولت جدید، اظهار کرد: تمام افراد جامعه روزی در آموزش و پرورش بوده و از آن جا به جایگاه‌های مختلف رسیده‌اند.

وی افزود: اگر استعداد دانش‌آموزان از بدو ورود به مدرسه به درستی شناسایی شود، این استعدادها را می‌توانیم راهنمایی کرده و به ثمر برسانیم.

طباطبایی با بیان این که طرح توانش ظرفیتی برای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان است، گفت: امیدواریم با همت بسیج و آموزش و پرورش، این ظرفیت عظیم نخبگانی در بین دانش‌آموزان شناسایی شده و به درستی هدایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها