از ابتدای جنگ غزه صورت گرفته است؛

تجهیز رژیم صهیونیستی با ۱۰ هزار تن اسلحه و تجهیزات توسط آمریکا

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم از آغاز جنگ در غزه، ۱۰ هزار تُن اسلحه و تجهیزات جنگی را از آمریکا تحویل گرفته است.
کد خبر: ۶۳۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ - 06December 2023

تجهیز رژیم صهیونیستی با ۱۰ هزار تن اسلحه و تجهیزات توسط آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) رسماً اعلام کرد که این رژیم از آغاز جنگ در غزه، ۱۰ هزار تُن اسلحه و تجهیزات جنگی را از طریق پل هوایی از آمریکا تحویل گرفته است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده است که هواپیمای شماره ۲۰۰ آمریکایی حامل سلاح و تجهیزات جنگی و خودروهای زرهی آمریکایی، امروز وارد اراضی اشغالی شد.

پیش از این نیز «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «اِم اِس اِن بی سی» گفته بود: کمک‌های امنیتی آمریکا به‌صورت روزانه به اسرائیل ادامه می‌یابد. ما به تقویت حضور دریایی خود در منطقه ادامه می‌دهیم تا یک نشانه بازدارندگی قوی به هر طرفی که ممکن است بخواهد درگیری را گسترش دهد، ارسال کنیم.

از سوی دیگر، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اواسط آبان اعلام کرده بود که ده‌ها کماندو آمریکایی در اسرائیل هستند.

بر اساس اعلام این رسانه، «کریستوفر پی. مایر» (Christopher P. Maier) یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا از گفتن تعداد نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده در اسرائیل خودداری کرد؛ اما دیگر مقامات آمریکایی می‌گویند که وزارت دفاع در هفته‌های اخیر ده‌ها کماندو را به این بهانه به سوی اراضی اشغالی گسیل کرده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار