سومین جشنواره دانشجویی مالک اشتر به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه سومین جشنواره مالک اشتر بسیج دانشجویی استان اصفهان همزمان با روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 07December 2023

سومین جشنواره دانشجویی مالک اشتر به کار خود پایان دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، مراسم اختتامیه و معرفی برترین‌های سومین جشنواره مالک اشتر امروز (پنج‌شنبه) با حضور روسا و مسوولان نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور پیکر پاک یک‌شهید گمنام عطرآگین شد و مداحی حاج «سیدرضا نریمانی» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در این مراسم بسیج دانشجویی دانشگاه‌های برتر استان در ۱۱ عرصه تحلیل شدند.

«هادی انوری» مسوول بسیج دانشجویی استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: اولین جرقه مبارزه با استکبار در ۱۶ آذر  ۱۳۳۲ خورد ولی دشمن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب به دنبال مصادره این روز و تبدیل فرصت به تهدید است و لذا لازم است با شناخت فلسفه ۱۶ آذر، برنامه‌ریزی بهتری برای تبیین آن داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در استکبار ستیزی، افزود: ۱۶ آذر و ۱۳ آبان نمودهایی از حضور دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار است و لازم است این نقش استکبارستیزی دانشجویان به خوبی تبیین شود.

انوری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جشنواره مالک اشتر، گفت: سال گذشته جشنواره مالک اشتر بسیج دانشجویی در ۹ عرصه برگزار شد و امسال در ۱۱ عرصه از جمله عرصه‌های جهادی، سیاست ورزی، رسانه، اجتماعی، اردویی، مطالعات زنان و علمی و پژوهشی، برگزار شد و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مختلف در این عرصه‌های ارزیابی شد و امروز در این مراسم نفرات برتر آن مشخص می‌شوند.

همچنین در این مراسم قطعه‌های «فرمانده»، «کودکان غزه»، «نوجوان انقلابی» توسط «میلاد هارونی» خواننده انقلابی اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها