فیلم «دختر» در حال آماده‌سازی برای رفتن به جشنواره فجر

رضا میرکریمی فیلم «دختر» را در شهر آبادان شروع کرد. نزدیک به یک ماه فیلمبرداری در این شهر طول کشید و از اوایل آذرماه، فیلمبرداری صحنه‌های شهر تهران شروع شد و هم اکنون تیم تولید به محله دزاشیب تهران رسیده است.
کد خبر: ۶۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ - 24December 2015

فیلم «دختر» در حال آماده‌سازی برای رفتن به جشنواره فجر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، رضا میرکریمی با فیلم «دختر» را در شهر آبادان شروع کرد. نزدیک به یک ماه فیلم برداری در این شهر طول کشید و از اوایل آذرماه، فیلمبرداری صحنه های شهر تهران شروع شد و هم اکنون تیم تولید به محله دزاشیب تهران رسیده است.

پیش بینی میشود که مراحل فیلمبرداری کار تا 15 دیماه ادامه داشته باشد. میرکریمی برای «دختر» فرم شرکت در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده است و به زودی نسخه بازبینی فیلم را به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارائه میشود.

در خلاصه داستان فیلم «دختر» چنین آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده میشود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان همدانشگاهیاش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست...

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و ماهور الوند از بازیگران این فیلم سینمایی هستند و محسن شاهابراهیمی به عنوان مدیر طراحی، محمدرضا علیقیلی آهنگساز، بهمن اردلان صدابردار، سودابه خسروی چهرهپرداز، منصوره یزدان جو طراح لباس، جلیل شعبانی مجری طرح و مدیر برنامهریزی، دستیار اول کارگردان جمشید بهمنی، رضا مسعودی و نویدالدین دری گروه کارگردانی، محمدصادق میرکریمی جانشین تولید، مهدی سهرابی مدیر تدارکات، رضا زنجانیان دستیار تولید، نفیسه ذاکری منشی صحنه، فروغ شاهسوند دستیار لباس و قصیده گلمکانی فیلمبردار پشت صحنه از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار