اسامی آثار راه یافته به جشنواره فیلم عمار اعلام شد

دبیرخانه جشنواره عمار در اطلاعیه‌ای اسامی آثار راه یافته به بخش‌های «نماهنگ»، «برنامه تلویزیونی»، «فیلم ما»، «پوستر فیلم»، «تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی»، «لوح نگار» و «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» مسابقه ششمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 23December 2015

اسامی آثار راه یافته به جشنواره فیلم عمار اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، در فاصله کمتر از یک هفته مانده به برگزاری ششمین دوره این رویداد فرهنگی، اسامی آثار راه یافته به هفت بخش مسابقه جشنواره را اعلام  و به زودی آثار بخش مسابقه اصلی جشنواره را نیز اعلام خواهد کرد.

بنابر این گزارش، برگزیده آثار این 7 بخش هم اکنون در حال داوری است و قرار است در افتتاحیه این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار معرفی و تقدیر شوند.

بنابرین گزارش، براساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از میان 222 اثر رسیده به بخش «نماهنگ»، 30 اثر، از میان 27 اثر رسیده به بخش «برنامه تلویزیونی»، 8 اثر، از میان 270 اثر به بخش «فیلم ما»، 36 اثر، از میان 132 اثر رسیده به بخش «پوستر فیلم»، 11 اثر، از میان 152 اثر رسیده به بخش «تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی» 13 اثر، از میان 22 اثر رسیده به بخش «لوح نگار»، 7 اثر و از میان 62 اثر رسیده به بخش «نقد، مقاله و پژوهشهای سینمایی »، 23 اثر به بخش مسابقه جشنواره راه یافتند.

برای اطلاع از اسامی آثار میتوانید اینجارا کلیک کنید

بنابرین گزارش بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی آثار راه یافته به بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه «داستانی»، «مستند» و «انیمیشن» نیز طی روزهای آینده اطلاع رسانی میشود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی جشنواره مردمی فیلم عمار، اینجا کلیک کنید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی محمد قدیری لنگری
|
-
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دست اندر کاران جشنواره عالی عمار.امیدوارم فیلم خواهرم رتبه اول در این جشنواره در بخش مستند به خودش اختصاص بده تا خوشحال بشه روی تخت بیمارستان من فیلم میرار کلا و کشتی سوخته خواهرمو صد بار دیدم وباز هم از دیدنش سیر نشدم امیدوارم شما هم همینطور باشید
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار