سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت:

آیین‌نامه نوسازی منازل کارکنان نیروهای مسلح به تصویب رسید

بهادری جهرمی از تصویب آیین‌نامه نوسازی و بازسازی منازل کارکنان نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵ - 13December 2023

آیین‌نامه نوسازی منازل کارکنان نیروهای مسلح به تصویب رسیدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هیأت وزیران با ارائه گزارش وزرای مختلف از رشد شاخص‌های اقتصادی و عملکردی همراه بود؛ همچنین دستورهای هیأت وزیران مورد بررسی قرار گرفت.

بهادری جهرمی افزود: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و تسریع مسکن‌های مورد نیاز کشور و همچنین در راستای حمایت از معیشت کارکنان نیروهای مسلح، امروز آیین‌نامه نوسازی و بازسازی منازل نیروهای مسلح در هیأت وزیران به تصویب رسید تا ان‌شاءالله ساخت و سازهای مناسب در این خصوص صورت بگیرد. بهادری جهرمی ادامه داد: این آخرین آیین‌نامه تکلیفی اجرایی بودجه بود که متن آن نهایی و ابلاغ خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: در راستای حمایت از نخبگان و فعالان پهپادهای غیر نظامی که مورد نیاز بخش‌های غیرنظامی است، امروز یک متن لایحه حمایتی در هیأت وزیران به تصویب رسید که تقدیم مجلس خواهد شد تا حوزه فعالیت این بخش ساماندهی شود.

وی افزود: پروانه‌های فعالیت ساخت و ساز، تولید، تعمیرات و بهره‌برداری و گواهینامه کاربری در حوزه‌های پهبادهای غیر تفریحی و غیر نظامی مانند بخش کشاورزی پیش‌بینی شده است تا در تخصیص واردات قطعات و نمونه‌هایی که می‌خواهند از آن الگو بگیرند و همچنین سرمایه‌گذاری‌های لازم، مجوزهای مورد نیاز صادر شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار