زادگاه سردار شهید وحدت ميزبان پيکر مطهر شهيد گمنام شد

مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام فاطمی در مدارس روستاهای تابعه سرولایت با حضور دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 13December 2023

زادگاه سردار شهید وحدت ميزبان پيکر مطهر شهيد گمنام شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «باقر صدیقی» بخشدار سرولایت در تشریح این خبر ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: همزمان با ایام حزن و اندوه فاطمی باز از گوشه و کنار این سرزمین عطر شهدا به مشام رسید و نوید حضور مهمانان گمنامی از جنس ملائک را، در جمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور سرولایت و زادگاه شهید شوشتری داد.

وی افزود: شهدا می‌آیند تا ندا سردهند امنیت این سرزمین هیچگاه اتفاقی نبوده و بهای آن را مردانی خداجو و باشرف با پوست و گوشت و خون خود داده‌اند و اکنون پس از سال‌ها پیکر مطهرشان به کشور بازگشته است.

بخشدار سرولایت با اشاره به برنانه‌ریزی مناسب فرماتدهی حوزه بسیج خیبر با همکاری اداره آموزش و پرورش این ‌منطقه ادامه داد: مراسم استقبال از شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس، با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم برگزار شد و پیکر این شهید والامقام در چندین آموزشگاه سطح بخش از جمله شهر چکنه و روستاهای سلطان‌میدان، عبداله گیو و برزنون حضور پیدا کرد و فضای این مراکز آموزشی به عطر شهیدان معطر شد.

صدیقی در پایان از اعضای ستاد استقبال و تشییع شهدا و قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرولایت که در برگزاری این مراسم معنوی و باشکوه حضور داشتند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار