همایش موکب‌داران سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان برگزار شد

همایش موکب‌داران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار ‌حاج قاسم سلیمانی با حضور نمایندگان مواکب‌ از ۱۷ استان در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 14December 2023

همایش موکب‌داران سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، همایش موکب‌داران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نمایندگان مواکب‌ از ۱۷ استان کشور امروز در سازمان تبلیغات کرمان برگزار و نکات ایمنی، بهداشتی و... برای برپایی مواکب در دهه مقاومت در کرمان به موکب‌داران اعلام شد.

«احمد مرادی» معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان،با بیان اینکه کار فرهنگی آتش به اختیار باید خروجی تمیزی داشته باشد، اظهار داشت: همکاری و هماهنگی بین کمیته مواکب، اسکان و امنیت باید یک هماهنگی صد درصد باشد زیرا همه ما یک جبهه هستیم و خروجی کار باید زیبا باشد و به خوبی و در شأن شهید سلیمانی از زائران میزبانی و سالگرد خوبی برگزار شود.
 
«علی بابایی» فرماندار کرمان نیز در این جلسه یکی از راه‌های ادامه راه شهدا را خدمت به مردم دانست و گفت: رعایت حجاب و عفاف و پیروی از ولایت دو اصل مهم و مورد تأکید در وصیتنامه شهدا است و همه ما باید برای حفظ این دو اصل تلاش کنیم.
 
رئیس کمیته ایمنی سالگرد شهید سلیمانی با اشاره به تشکیل کمیته‌های متعدد برای برگزاری سالگرد چهارم شهادت سردار و با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد گروهی با ایجاد مسائلی موج سواری کنند، عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۵۰ موکب نام‌نویسی و اعلام حضور کرده‌اند که جای قدردانی دارد و برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.
 
وی افزود: در کمیته ایمنی همه مکان‌های برگزاری مراسمات و همچنین اسکان زائران بازدید و مشکلات آنها احصا شده است. همه مساجد و محل‌های اسکان نیز به کپسول آتش‌نشانی و جعبه کمک‌های اولیه مجهز می‌شود و همه موارد مورد نظر در محل‌های اسکان پیگیری شده است.
 
بابایی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های مختلف در گلزار شهدای کرمان و با تأکید بر اینکه همه مواکب امسال باید به‌صورت یک دست باشند، تصریح کرد: دستورالعملی از سوی برق، گاز و آتش‌نشانی تدوین شده است و مواکب باید رعایت کنند تا شاهد اتفاق ناگوار نباشیم. دهه مقاومت تداعی کننده اربعین است و امیدواریم برنامه‌های کمیته‌ها به نحو مطلوبی پیش رود و بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار