در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه‌ای همگانی است/ اقتدار جهان اسلام مرهون خون شهداست

مرتضوی گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بالاخص با برگزاری مراسم‌های تشییع این عزیزان وظیفه‌ای همگانی است که باید به آن اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۶۳۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ - 18December 2023

وزیر کار رفاه و تعاون اجتماعی: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه‌ای همگانی است/ اقتدار جهان اسلام مرهون خون شهداست«صولت مرتضوی» وزیر کار رفاه و تعاون اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس روز گذشته (یکشنبه ۲۶ آذر)، در تهران و شهرهای مختلف کشور، اظهار داشت: دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد جریان بیداری اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین شهدای عزیزی که در دفاع از حرم، در دفاع از اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی، حدودات کشورهای اسلامی و مظلومین جهان به شهادت رسیدند، امروز عامل اقتدار اسلام و مقاومت در جهان هستند.

وزیر کار رفاه و تعاون اجتماعی تصریح کرد: خون شهدا احیاگر و بیدارکننده است و سبب خواهد شد تا بستر جهانی شدن ارزش‌های والای اسلامی فراهم شود تا ان‌شالله بیش از پیش به ظهور حضرت صاحب‌الاعصر نزدیک شویم.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بالاخص با برگزاری مراسم‌های تشییع این عزیزان وظیفه‌ای همگانی است که باید به آن اهتمام داشته باشیم، ان‌شالله بتوانیم در عصر خود به خوبی این وظیفه مهم را جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار